"Better Collective to wyjątkowa spółka o cyfrowym rodowodzie z zaplecza rynku bukmacherskiego. W portfolio posiada ponad 2 000 różnych i dobrze spozycjonowanych serwisów internetowych, za pośrednictwem których może prowadzić efektywne kampanie dla sektora igamingowego. To jedna z największych firm w skali globalnej, która opiera działalność na systemach partnerskich w swoich serwisach, które miesięcznie mają ok. 7 mln wizyt. Podmiot na przestrzeni ostatnich lat dokonał wielu akwizycji w różnych częściach świata o wartości kilkudziesięciu milionów euro. Interesujący model biznesowy przekłada się również na efektywność - spółka bowiem skokowo zwiększa swoje wyniki finansowe i dziś wyceniana jest na ok. 320 mln euro" - powiedział prezes STS oraz wiceprezes Betplay International Mateusz Juroszek, cytowany w komunikacie.
"Do tej inwestycji skłoniło nas m.in. to, że Better Collective konsoliduje mocno rozdrobniony rynek, dokonując szeregu przejęć, które przede wszystkim zwiększyły ekspozycję spółki na rynkach USA i Ameryki Płd. Tam potencjał dla branży bukmacherskiej i firm z jej zaplecza jest bardzo duży, co będzie przekładać się na wysoką stopę zwrotu. Better Collective już dziś zatrudnia blisko 400 osób, posługujących się ponad 30 językami. Ma biura w 13 krajach na różnych kontynentach. Liczymy, że inwestycja w Better Collective doskonale uzupełnia i dywersyfikuje nasz rodzinny portfel inwestycyjny. O obecności w spółce myślimy długoterminowo, rozważając przy tym dalsze zwiększanie naszego zaangażowania" - dodał Mateusz Juroszek.
Better Collective notowana jest na sztokholmskim NASDAQ.
W skład portfela inwestycyjnego rodziny Juroszków wchodzą m.in. Atal, STS oraz yestersen.