Zysk operacyjny wyniósł 117,86 mln zł wobec 93,28 mln zł zysku rok wcześniej.
Przychody ze sprzedaży sięgnęły 1 142,34 mln zł w 2018 r. wobec 1 415,08 mln zł rok wcześniej.
"W 2019 roku dalej zamierzamy rozwijać gamę oferowanych produktów plastrowanych, a także kontynuować rozwój produktowy w nowych kategoriach i segmentach rynku. Planujemy także kontynuowanie poszerzania dotychczasowych kanałów sprzedaży oraz rozwój trwających współprac cobrandingowych i pozyskanie kolejnych partnerów do wspólnych działań handlowo-marketingowych. Zwiększymy także udziały sprzedaży zagranicznej nie tylko poprzez wzrosty sprzedaży w krajach, w których już jesteśmy obecni, ale także poprzez wejście na nowe rynki - także poza Europą. Przed nami więc kolejne wyzwania i czas intensywnej pracy" - napisał prezes Grzegorz Minczanowski w liście do akcjonariuszy.
Zakłady Mięsne Henryk Kania są notowane na rynku głównym warszawskiej giełdy od marca 2012 r.