Do Poznania przyjadą specjaliści z branży odzieżowej, obuwniczej i bieliźnianej, by spotkać się i porozmawiać o najlepszych case study z rynku. Poruszane tematy dotyczą szeroko rozumianego zarządzania marką fashion - od wizerunku po narzędzia wspierające sprzedaż. Naszym celem jest dostarczanie właścicielom, dyrektorom, marketerom i specjalistom ds. PR wiedzy i kontaktów, które będą miały realny wpływ na rozwój ich biznesów. Dlatego wszyscy zaproszeni prelegenci prezentują najnowsze case studies z kraju i ze świata, a pierwszego dnia wydarzenia organizujemy warsztaty networkingowe, dzięki którym uczestnicy wydarzenia bezpośrednio wymieniają się doświadczeniem – tłumaczy Arieta Prusak, organizatorka konferencji.
Tegoroczne tematy konferencji to m.in. wdrożenia i badania nt. omnichanel, analiza danych online i offline, zrównoważenie w modzie, inteligentne ekrany w sklepach, budowanie marki czy najskuteczniejsze techniki promocji online. Uczestnicy wezmą tez udział w warsztatach dotyczących trendów w Visual Merchandisingu, dowiedzą się, jak prawnie organizować współpracę z influencerami na Instagramie i czy inwestowanie w programy lojalnościowe ma jeszcze sens. Nie zabraknie też inspiracji do wprowadzania nowych strategii promocji i komunikacji.
Pierwsze edycje konferencji 100% Retail & Fashion odbywały się nad morzem. Zależało nam na tym, by uciec ze stolicy, w której odbywa się większość tego typu wydarzeń. Jednak z uwagi na marki z południa i wschodu Polski postanowiliśmy, że warto jest przenieść wydarzenie z północy do centrum. Na co dzień pracujemy w Poznaniu i od razu wiedzieliśmy, że najlepszym miejscem do organizacji naszego wydarzenia będzie Stary Browar. To nie tylko centrum rozwoju polskiego retailu modowego, ale też piękna klimatyczna przestrzeń sprzyjająca relacjom biznesowym. Cieszymy się, że się udało i będziemy kontynuować rozwój tej idei w Wielkopolsce – dodaje Arieta Prusak.
Więcej informacji na: www.retailandfashion.pl, www.instagram.com/retailandfashion