O tym, że 4F pojawi się w Indiach informuje tamtejszy serwis Business Standard.
OTCF - właściciel marki 4F - na indyjski rynek wejdzie we współpracy z Ace Turtle. To platforma, która zajmie się kompleksowo sprzedażą produktów polskiej marki. Weźmie też na siebie marketing, dystrybucję i działania operacyjne.
Ace Turtle już teraz współpracuje na indyjskim rynku z takimi markami jak m.in. Ray-Ban, Puma, Arrow, US Polo czy Fossil. Teraz do tej grupy dołączy polskie 4F.
- Na początek skupimy się na sprzedaży online i zobaczymy, jak zareaguje rynek. Musimy przede wszystkim zrozumieć rynek i zachowania konsumentów - powiedział Igor Klaja, prezes OTCF.
Na początek w ofercie mają być buty oraz dwie kolekcje ubrań - stricte sportowa do ćwiczeń oraz bardziej casualowa, codzienna.
- Weszliśmy w ostatnim czasie do 8 krajów, w tym do Japonii, Tajwanu czy Tajlandii. Planujemy do tego dołożyć jeszcze 10 krajów, w tym m.in. Rosję i Zjednoczone Emiraty Arabskie - powiedział Klaja.
Przypomnijmy, że o planach ekspansji Igor Klaja mówił pod koniec lutego w money.pl. Wspominał wtedy, że marka chce coraz mocniej postawić na rozwój w Azji.
- Naszym celem jest posiadanie sklepów we wszystkich krajach europejskich z równoczesnym rozwojem w Azji, która sportowo rozwija się bardzo mocno. Z jednej strony to trudny kierunek, ale też bardzo atrakcyjny. Weźmy takie Indie, gdzie żyje na co dzień prawie 1,5 mld ludzi - mówił wówczas.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl