Dwa lata temu nikt z nas – nawet w najczarniejszych snach – nie był w stanie przewidzieć tego, co się wydarzy, tego, że pandemia dotknie nas wszystkich i każdej sfery życia. Nasza codzienność uległa diametralnej reorganizacji. Od pracy poprzez kontakty towarzyskie, sport, rozrywkę, a na zwykłym wyjściu po zakupy kończąc. Dziś wszystko wygląda inaczej niż na początku 2020 roku.
I choć mieliśmy wystarczająco dużo czasu, aby przyzwyczaić się do nowej rzeczywistości, to jednak zdecydowanej większości z nas nie przypadła ona do gustu. Chcielibyśmy powrotu do swojego życia sprzed koronawirusa.
Według badania przeprowadzonego przez Kantar Munich dla Deutsche Telekom, aż 64 proc. młodych Polaków z generacji Z (urodzonych po 1995 roku) obawia się o swoją przyszłość. Blisko 70 proc. największą niepewność odczuwa w związku z przyszłą pracą i karierą.
Co więcej, prawie połowa ankietowanych twierdzi, że z powodu pandemii przewartościowała swoje życie. Przy nieprzewidywalnej przyszłości, braku pewności, co będzie jutro, to relacje międzyludzkie, emocje i wspólne chwile stają się najważniejsze.
Inwestycja o wartości miliarda złotych
Pandemia zmieniła nasze życie, ale to Internet sprawił, że może ono toczyć się dalej bez większych zakłóceń. To przez Internet uczymy się, pracujemy czy się bawimy.
Postępującą rewolucję dostrzegają więc dostawcy sieci, w tym T-Mobile. Operator sieci komórkowej dostosowuje swoją strategię do zmieniających się potrzeb klientów. Chce, aby użytkownicy mogli skupiać się na tym, co teraz ma dla nich największe znaczenie.
Strategia sieci oparta jest na trzech podstawowych filarach: Connect, Care i Grow. Co to oznacza?
T-Mobile chce oferować klientom nieograniczone usługi w niezawodowej sieci, troszczyć się o ich komfort (m.in. dzięki temu, że większość spraw będzie dało się załatwić w trakcie jednego połączenia z konsultantem lub samodzielnie z poziomu aplikacji) oraz dbać o planetę (celem spółki jest osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2040 roku).
A to wszystko przy jednoczesnym wzroście liczby klientów, wyników finansowych oraz doskonalenia środowiska pracy.
T-Mobile Polska deklaruje, że co roku zainwestuje ok. 1 mld zł, aby móc świadczyć usługi na najwyższym poziomie.
5G i nie tylko bez ograniczeń
Dane pokazują, że Internet odgrywa dziś kluczową rolę w naszym życiu. Według danych T-Mobile tylko w ciągu ostatnich dwóch lat ruch w sieci zwiększył się o 65 proc., a treści wideo stanowią już ponad połowę wszystkich przesyłanych danych (jeszcze osiem lat temu podobną rolę odkrywały strony WWW).
Wzrost transmisji danych w najpopularniejszych aplikacjach do pracy i nauki zdalnej w trakcie pandemii wyniósł aż 350 proc.
By sprostać tym potrzebom, T-Mobile Polska zmienia swoją ofertę.
Wszyscy użytkownicy sieci będą mogli m.in. korzystać z nielimitowanego dostępu do najszybszego internetu, w tym również w standardzie 5G.
Patrząc na to, jak nieprzewidywalny jest dziś świat i jak trudno zaplanować przyszłość, przynajmniej w zakresie usług telekomunikacyjnych, chcemy dać klientom komfort podjęcia decyzji, po której ani dzisiaj, ani w przyszłości nie będą musieli się zastanawiać, czy wybrana oferta będzie odpowiadać na ich aktualne i przyszłe potrzeby – mówi Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska.
W nowej ofercie wszystkie plany taryfowe pozwalają na korzystanie z nielimitowanych rozmów, SMS-ów i MMS-ów. Dodatkowo dostępne są dwie taryfy z Internetem bez limitu 5G – M Nielimitowana i L Nielimitowana. W przypadku wariantu M użytkownik otrzymuje od początku Internet bez limitu z prędkością maksymalną do 30 Mb/s. Za takie rozwiązanie zapłaci od 45 zł miesięcznie w programie "Korzyści dla domu".
Z kolei dla osób poszukujących Internetu bez ograniczeń stworzono taryfę L Nielimitowana, która gwarantuje maksimum prędkości w T-Mobile bez limitu transferu danych w cenie już od 65 zł miesięcznie w programie "Korzyści dla domu".
Propozycja skierowana jest do wszystkich klientów sieci T-Mobile. Można z niej skorzystać, nie tylko będąc nowym klientem T-Mobile lub przy przedłużaniu umowy, ale także w trakcie obowiązywania obecnego kontraktu
Dzisiaj zmieniamy ofertę dla klientów abonamentowych, ale na tym nie poprzestajemy. Nadal będziemy pracować nad kolejnymi rozwiązaniami dla naszych klientów, by zapewnić im jak najlepsze doświadczenia, prostotę, a także docenić ich lojalność – podsumowuje Goran Markovic, członek zarządu ds. rynku prywatnego w T-Mobile Polska.
Artykuł poleca T-Mobile Polska