Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, cennik będzie obowiązywał od momentu uruchomienia jesiennej ramówki do wiosny przyszłego roku. Podane ceny dotyczą jednej sceny, które podzielono na aktywne i pasywne.
Pasywne, tańsze, dotyczą sytuacji, w których lokowany produkt jest częścią scenografii. Z kolei aktywne, droższe, to takie, w których produkt jest elementem akcji programu.
Najdroższą z 19 propozycji programowych, które mogą zawierać lokowanie produktu, jest program "Kuba Wojewódzki". Jednorazowa emisja aktywnego product placement kosztuje 99 tys. złotych (netto, bez rabatów). Scena pasywna kosztuje 64,5 tys.
Za aktywne sceny w programie "Dzień Dobry TVN" trzeba zapłacić 77 tys. złotych w przypadku wydań weekendowych i 57 tys. przy wydaniach codziennych.
Najtańszą propozycją w nowym cenniku jest program "Co za Tydzień". Aktywna scena kosztuje 50 tys., pasywna 35 tys. złotych.
Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl