Z chwilą wprowadzenia Ayvens, marki ALD Automotive i LeasePlan oficjalnie kończą swoją działalność w Polsce. Obie firmy, powstałe ponad 60 lat temu i obecne w naszym kraju od przeszło 20 lat, stworzyły solidne fundamenty, na których opiera się Ayvens. Nowa nazwa i strategia firmy są odpowiedzią na zmieniający się krajobraz rynkowy oraz współczesne wyzwania.
"Mobilność musi być bardziej zrównoważona i elastyczna. Jesteśmy przekonani, że jako lider branży możemy odegrać wiodącą rolę w tej transformacji" - mówi Marek Małachowski, dyrektor zarządzający Ayvens Poland.
"Proces integracji firm w Polsce był wymagający, ale dobrze zaplanowany i skutecznie przeprowadzony dzięki ogromnemu zaangażowaniu pracowników. Połączyliśmy się, starając się wykorzystać to, co najlepsze w obu organizacjach. W Ayvens będziemy rozwijać dziedzictwo ALD Automotive i LeasePlan, wprowadzając nowoczesne rozwiązania i dążąc do osiągnięcia jeszcze wyższych standardów. Naszym celem jest nie tylko utrzymanie, ale także podniesienie jakości świadczonych usług oraz stałe poszerzanie oferty rozwiązań, z korzyścią dla naszych klientów i całej branży mobilności" - dodaje Marek Małachowski.
Mobilność bardziej dostępna
Plany Ayvens sięgają jeszcze dalej. Firma dąży nie tylko do bycia liderem zrównoważonej mobilności, organizacja kładzie także duży nacisk na tworzenie nowoczesnej mobilności dostępnej dla szerszego grona odbiorców. Dzięki ofercie wynajmu wysokiej jakości, 2-4 letnich samochodów używanych, Ayvens umożliwia klientom korzystanie z komfortowych i bezpiecznych pojazdów, przy niższych kosztach w porównaniu do wynajmu nowych samochodów.
"Chcemy, aby mobilność była dostępna dla jak największej ilości osób. Rozwijamy usługi wynajmu i elastycznych subskrypcji także dla samochodów używanych, aby korzystanie z samochodu zamiast jego kupowania stało się łatwiejszą opcją. Dzięki temu nie tylko obniżamy koszty klientów, ale również wydłużamy cykl życia auta, co przynosi korzyści na wielu innych płaszczyznach, włączając w to ochronę środowiska" - dodaje Marek Małachowski.
"Better with every move"
Nowe motto "Better with every move" wyraża misję firmy polegającą na ciągłym doskonaleniu i dostarczaniu "lepszej" mobilności dla klientów, firm i planety. Towarzyszy mu logo będące literą A, które składa się z dwóch elementów symbolizujących połączone firmy jako jeden zespół, pracujący nad wspólnym celem. Identyfikacja wizualna Ayvens przekazuje energię marki również poprzez przyjazną, nowoczesną czcionkę oraz żywe, unikalne kolory inspirowane środowiskiem naturalnym, które zostały stworzone tak, by wyróżniać się na rynku.
"Nazwa firmy "Ayvens" powstała z inspiracji 3 słów: way - droga, przywództwo, advance - postęp, innowacje oraz heaven - brak problemów, komfort. Taką marką chcemy być dla naszych pracowników, klientów i partnerów. Chcemy wytyczać drogę zrównoważonej, innowacyjnej mobilności, wyznaczać wysokie standardy jakości oraz sprawiać, że klientom będzie z nami łatwiej. To nasza inspiracja i aspiracja" - mówi Anna Wiśniewska, dyrektor marketingu i Komunikacji w Ayvens Poland.
O Ayvens
Ayvens to wiodący globalny gracz w dziedzinie zrównoważonej mobilności. Ulepsza mobilność, oferując kompleksowe usługi leasingu, elastyczne usługi subskrypcyjne, zarządzanie flotą oraz zaawansowane rozwiązania dla dużych, międzynarodowych korporacji, małych i średnich przedsiębiorstw i klientów indywidualnych.
Z 14 500 pracownikami w 42 krajach, flotą 3,4 miliona pojazdów oraz największą na świecie wielomarkową flotę pojazdów elektrycznych wykorzystuje swoją unikalną pozycję, aby wytyczać drogę w kierunku zerowej emisji netto oraz wspierać dalsze kształtowanie cyfrowej transformacji branży mobilności.
Spółka jest notowana na Compartment A of Euronext Paris (ISIN: FR0013258662; Ticker: ALD). Societe Generale jest większościowym udziałowcem Ayvens.
Dowiedz się więcej na ayvens.com
Źródło informacji: Ayvens Poland
Materiał sponsorowany przez PAP MediaRoom