General manager pracujący w Polsce w firmach zajmujących się sprzedażą detaliczną zarabia między 70 tys. a 100 tys. zł brutto miesięcznie w przypadku firm zatrudniających powyżej 500 osób. Tak wynika z zestawiania przygotowanego przez Monikę Wojciechowską z firmy Michael Page – czytamy na portalu wiaodmoscihandlowe.pl.
W handlu nie mogą narzekać na pensje
W przypadku firm zatrudniających do 250 osób osoba zatrudniona na tym stanowisku zarania między 50 tys. a 70 tys. zł brutto. Natomiast chief commercial officer zarabia w przedziale od 33 tys. do 70 tys. zł miesięcznie brutto
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
W przypadku key account managera zarobki zamykają się w widełkach między 14 tys. a 17 tys. zł. Export manager może liczyć na 14-18 tys. zł brutto. W branży logistycznej, co zauważa ekspertka cytowana przez portal, popularną formą umowy jest B2B, czyli w przypadku takich osób brutto równa się netto.
Online też świetnie płaci swoim menadżerom
Jeszcze lepiej zarabia się w sprzedaży online. Z zestawiania wynika, że chief digital officer może liczyć na pensję od 35 tys. do 65 tys. zł brutto miesięcznie, digital marketing director 22 tys. a 38 tys. zł brutto miesięcznie. Natomiast digital marketing manager miesięcznie może zażyczyć sobie między 15 tys. a 25 tys. zł miesięcznie.