Firma Auchan Retail Polska podała, że zakończyła rebranding na naszym rynku. W ciągu ostatniego roku zmieniono łącznie 33 sklepy i markety sieci. Firma wycofuje się z marki Simpy Market - ostatnie punkty działające pod tym szyldem w Warszawie, Wrocławiu i Tarnowie zamieniono w grudniu na Auchan Supermarket.
- Ujednolicenie marki pozwoli na bardziej efektywną komunikację marketingową i obniżenie kosztów funkcjonowania biznesu na krajowym rynku - czytamy w serwisie "Wiadomości Handlowe".
Obecnie na terenie całego kraju działają 74 hipermarkety Auchan, 27 marketów Auchan Supermarket oraz 6 sklepów typu convenience Moje Auchan. W Warszawie i okolicach firma prowadzi również projekt Auchan Direct, czyli sprzedaż przez internet.
Zmiany nie dotyczą jednak tylko Polski. Na wszystkich rynkach, na których jest Auchan, firma realizuje od kilkunastu miesięcy strategię "jednego szyldu" - czyli koncentrowania się na swojej głównej marce.
Czytaj też: Kasy w sklepach zwykle stoją puste. Sprawdziliśmy, która sieć ma najwięcej otwartych i dostępnych kas
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl