Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Materiał sponsorowany przez Comarch S.A.

Automatyzacja, oszczędność czasu i lepsze prognozy. Jak inteligentny asystent pomaga firmie zwiększać zyski?

Podziel się:

Chcąc nadążyć za konkurencją, firmy muszą przyspieszyć automatyzację i wdrażać nowoczesne narzędzia AI, które wesprą użytkowników systemów oraz pozwolą im wykonywać pracę lepiej i sprawniej. Generatywna sztuczna inteligencja (GenAI), wbudowana w systemy do zarządzania organizacją klasy ERP, oferuje korzyści, jakie do tej pory były niedostępne dla pracowników. Narzędzia napędzane GenAI mogą znacząco zwiększyć efektywność operacyjną, odciążyć od żmudnych zadań i podnieść zyski firm. Najnowszy e-book "Jak asystent AI rewolucjonizuje pracę w ERP?" od Comarch omawia, jak AI przekształca tradycyjne korzystanie z oprogramowania, umożliwiając przedsiębiorstwom podejmowanie bardziej świadomych decyzji biznesowych.

Automatyzacja, oszczędność czasu i lepsze prognozy. Jak inteligentny asystent pomaga firmie zwiększać zyski?
(materiały partnera)

W erze cyfryzacji przedsiębiorstwa poszukują narzędzi, które umożliwią im szybkie reagowanie na zmieniające się potrzeby rynku. Systemy ERP, jako centralny punkt zarządzania przedsiębiorstwem, odgrywają kluczową rolę w tym procesie. Integracja generatywnej sztucznej inteligencji z systemami ERP otwiera nowe możliwości doskonalenia procesów biznesowych, automatyzacji zadań i podejmowania bardziej precyzyjnych decyzji.

Inteligentne wsparcie w systemach ERP

AI automatyzuje powtarzalne zadania, redukując ludzkie błędy i przyspieszając procesy w firmie. Poprawia też jakość prognoz i raportów, analizując duże zbiory danych. Co więcej, umożliwia również dokładniejsze przewidywanie przyszłych trendów i popytu, tym samym ułatwiając planowanie rozwoju firmy.

Sztuczna inteligencja pozwala też na lepsze zarządzanie zapasami, optymalizację tras dostaw i zmniejszenie kosztów logistycznych. Dzięki AI można np. tworzyć spersonalizowane oferty i rekomendacje produktowe dla klientów na podstawie wcześniejszych zachowań, preferencji i potrzeb, co zwiększa ich satysfakcję i prowadzi do większej lojalności wobec marki.

Doradca, wykonawca i planer

Comarch ma już w swojej ofercie innowacyjną aplikację opartą o GenAI – ChatERP, który dostępny jest w systemach Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL i Comarch ERP Enterprise oraz w aplikacjach Comarch DMSComarch sPrint. To interaktywny chatbot, który odpowiada na pytania w naturalny sposób, wspierając pracowników w rozwiązywaniu problemów i wyręczając ich w wykonywaniu żmudnych, powtarzalnych zadań. Asystent zwiększa też wydajność procesów produkcyjnych, minimalizując zużycie materiałów i energii. To bez wątpienia nowy wymiar pracy w systemach ERP, który umożliwia wzniesienie się na wyżyny nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem.

Dzięki wsparciu modeli językowych LLM (Large Language Models) sztuczna inteligencja pomaga użytkownikowi na każdym etapie pracy. Oprócz tekstowych poleceń w formie czatu, AI umożliwia także komunikację za pomocą mowy (komunikatów głosowych), jeszcze bardziej zwiększając wygodę i tempo wykonywania zadań. Inteligentne algorytmy odciążają też działy wsparcia oraz wyręczają pracowników w analizie procesów w przedsiębiorstwie, tworząc czytelne raporty i udzielając odpowiedzi na nurtujące pytania.

– Sztuczna inteligencja ma ogromny potencjał, by poprawić jakość naszego życia na wielu płaszczyznach. AI myśli precyzyjniej, niż my, jest też dokładniejsza i szybciej się uczy, a dzięki temu może tworzyć innowacje, które wcześniej były nieosiągalne dla ludzi. Tak, jak w medycynie AI pomaga w diagnozowaniu chorób na wczesnym etapie, a w sektorze finansowym umożliwia bardziej precyzyjne analizy rynkowe, tak w systemach ERP może przyczynić się do optymalizacji zarządzania zasobami firmy, automatyzując jej procesy. W miarę jak technologia ta się rozwija, jej zastosowanie będzie się rozszerzać, otwierając nowe możliwości i wyznaczając nowe standardy wielu branż – podsumowuje Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes Comarch i dyrektor sektora Enterprise Solutions.

Nie tylko dla dużych firm

Mimo że wdrożenie AI w systemach ERP wiąże się z pewnymi wyzwaniami, takimi jak konieczność dostosowania istniejącej infrastruktury IT, zapewnienia odpowiedniej jakości danych oraz szkolenie pracowników, korzyści płynące z tej inwestycji są znaczące.

Technologia GenAI, jeszcze niedawno uważana za nieosiągalną dla mniejszych firm, stała się szerzej dostępna, wykraczając poza domenę dużych przedsiębiorstw. Dzięki zwiększonej dostępności narzędzi sztucznej inteligencji, nawet małe firmy mogą wykorzystać jej potencjał do automatyzacji powtarzalnych zadań czy tworzenia innowacyjnych produktów. To doskonały sposób dla mniejszych przedsiębiorstw, aby uzyskać przewagę konkurencyjną i efektywniej działać na rynku.

Warto zatem jak najszybciej zainwestować w rozwiązania generatywnej sztucznej inteligencji. Zapoznaj się z darmowym e-bookiem "Jak asystent AI rewolucjonizuje pracę w ERP?" od Comarch i zyskaj przewagę nad innymi przedsiębiorstwami.

Materiał sponsorowany przez Comarch S.A.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.