"Odnotowujemy czasowe problemy z funkcjonowaniem Blika. Pracujemy intensywnie nad tym, aby usługa działała bez zakłóceń. Będziemy na bieżąco przekazywać informacje o sytuacji. Przepraszamy za utrudnienia" - poinformował Blik na Twitterze i Facebooku.
Użytkownicy skarżą się w komentarzach na problem z usługą w różnych bankach, m.in. w Santanderze, Credit Agricole czy Millennium. Kłopoty dotyczą na przykład wypłacenia pieniędzy z bankomatu z użyciem Blika czy płatności w sklepie - transakcje są odrzucane, ale z konta potrącane są pieniądze, w innych przypadkach transakcje są księgowane dwukrotnie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Problemy miał też bank PKO BP
To kolejny problem, dotyczący bankowości, jaki pojawił się w ten poniedziałek. Od rana kłopoty z zalogowaniem się do konta internetowego zgłaszali klienci PKO BP. Trudności pojawiały się też w działaniu aplikacji mobilnej.
"Występowały przejściowe utrudnienia w korzystaniu z naszej strony internetowej i strony logowania do naszych serwisów. Przepraszamy za zaistniałą sytuację" - poinformował money.pl Michał Tkaczuk z biura prasowego PKO BP. Jak zapewnił, awaria jeszcze przed południem została naprawiona i wszystkie serwisy i usługi działają już bez zakłóceń.