Problem z aplikacją Alior Banku, który pojawił się w poniedziałek (3 czerwca), polega na tym, że aplikacja mobilna bardzo długo się otwiera, a ostatecznie w wielu przypadkach i tak się nie uruchamia - informuje serwis dobrepoprogramy.pl.
Kłopoty potwierdziliśmy w redakcji money.pl. Przez kilkanaście minut próbowaliśmy się zalogować standardowo do aplikacji, ale żadna z podjętych prób nie zakończyła się sukcesem, czyli dostępem do konta bankowego.
Około południa w aplikacji pojawił się nowy komunikat:
Przepraszamy. System jest chwilowo niedostępny. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu i przywróceniem prawidłowego działania systemu. Przepraszamy za utrudnienia.
Lawinowy wzrost zgłoszonych awarii aplikacji Alior Banku
Z informacji w serwisie downdetector.pl wynika, że problemy z aplikacją Alior Banku zaczęły się po godz. 10.20 - wtedy wpłynęły dwa sygnały o awarii, po czym ich liczba zaczęła lawinowo rosnąć.
48 proc. zgłoszonych awarii dotyczy bankowości mobilnej. 39 proc. logowania w aplikacji, a 13 proc. strony internetowej banku. Czas rozwiązania problemy pozostaje nieznany.