- Szanowni Państwo. Uprzejmie informujemy, że obecnie występują utrudnienia w usługach Santander on-line. Pracujemy nad ich usunięciem. Przepraszamy za utrudniania - głosi komunikat na bankowej infolinii.
Również poprzez konto Facebooka klienci zgłaszają problemy z płatnością BLIK-iem i aplikacją mobilną. - Uspokajam - nie widzimy żadnych problemów z wypłatami kartą z bankomatów - uspokajała pod jednym z wpisów przedstawicielka banku.
To kolejny dzień problemów w tym banku. W poniedziałek również nie działał system BLIK i aplikacja mobilna. Dopiero przed godziną 17 udało się rozwiązać problem.
Bank Santander nie podał co było przyczyną awarii. Jednak klienci na długie godziny mieli ograniczony dostęp do usług swojego banku. Jeszcze o godzinie 16:30 wciąż na infolinii banku wciąż usłyszeć można było komunikat o problemach.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl