W mediach społecznościowych bank przyznał, że jest problem, ale pracuje nad jego rozwiązaniem. "Mogą występować utrudnienia, za co serdecznie przepraszamy! Sprawdzamy już przyczynę problemu".
Klienci zaczęli sygnalizować problemy na Fb Pekao S.A. przed godziną 15.
Rzecznik banku Paweł Jurek przyznał w rozmowie z money.pl, że problemy rzeczywiście się pojawiły, ale sporadycznie. Zapewnił, że on sam bez problemu około godziny 15.30 zalogował się na swoje konto bankowe.
- Problemy mają charakter lokalny. Mogą się pojawiać, ale nie mają charakteru powszechnego – powiedział.
Parę minut po 16 awaria została usunięta.
1 kwietnia okazał się wyjątkowo trudnym dniem dla tysięcy ludzi, którzy chcieli za pomocą internetu zapisać się na szczepienie, sprawdzić informacje na Internetowym Koncie Pacjenta lub spisać się w Narodowym Spisie Powszechnym. W związku z ogromnym zainteresowaniem, strony te "padły" z samego rana. Strona spisu już działa, ale bardzo powoli ładują się treści. Na IKP w dalszym ciągu się nie zalogujemy.