Z sygnałów, które dotarły do redakcji money.pl wynika, że nie działa aplikacja mobilna Banku Millennium. Początkowo działała wolniej, obecnie nie pozwala się zalogować - "połączenie niedostępne lub niemożliwe". Problemy aplikacji uniemożliwiają z kolei autoryzację na przykład przelewów w systemie bankowości elektronicznej na stronie internetowej banku.
Według serwisu downdetector.pl liczba zgłoszeń na ten temat skokowo wzrosła po godz. 11.
"To nie są utrudnienia". Klienci odcięci od operacji na kontach
Bank Millennium poinformował na platformie X o tym, że "mogą występować utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej". Zapewnił też, że "pracuje nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług".
Internauci zwracają jednak uwagę, że "to nie są utrudnienia", ale aplikacja mobilna banku "całkowicie padła". "Fajnie by było, gdybyście dali znać, ile to potrwa. Jak ktoś ma, jak ja, potwierdzanie wszystkiego przez apkę, to leży i kwiczy. Nawet na kompie nie da się zalogować" - odpisał bankowi jeden z internautów.