Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
MWL
|
aktualizacja

Awaria w jednym z banków. Padła aplikacja mobilna

55
Podziel się:

Awaria w bankowości elektronicznej i mobilnej Banku Millennium. Klienci mają problemy z działaniem aplikacji mobilnej i realizacją przelewów również przez bankowość internetową. Liczba zgłoszeń w serwisie downdetector.pl rośnie od godz. 11.

Awaria w jednym z banków. Padła aplikacja mobilna
Problem z dostępnością bankowości mobilnej i internetowej w Banku Millennium (Getty Images, Jaap Arriens)

Z sygnałów, które dotarły do redakcji money.pl wynika, że nie działa aplikacja mobilna Banku Millennium. Początkowo działała wolniej, obecnie nie pozwala się zalogować - "połączenie niedostępne lub niemożliwe". Problemy aplikacji uniemożliwiają z kolei autoryzację na przykład przelewów w systemie bankowości elektronicznej na stronie internetowej banku.

Według serwisu downdetector.pl liczba zgłoszeń na ten temat skokowo wzrosła po godz. 11.

"To nie są utrudnienia". Klienci odcięci od operacji na kontach

Bank Millennium poinformował na platformie X o tym, że "mogą występować utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej". Zapewnił też, że "pracuje nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług".

Internauci zwracają jednak uwagę, że "to nie są utrudnienia", ale aplikacja mobilna banku "całkowicie padła". "Fajnie by było, gdybyście dali znać, ile to potrwa. Jak ktoś ma, jak ja, potwierdzanie wszystkiego przez apkę, to leży i kwiczy. Nawet na kompie nie da się zalogować" - odpisał bankowi jeden z internautów.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(55)
WYRÓŻNIONE
kredka
4 miesiące temu
po cholerę wprowadzali weryfikacje mobilną przy logowaniu z komputera, padła aplikacja, a totalnie nic nie da się zrobić.
Arturo
4 miesiące temu
Słabo nadchodzi weekend i dzisiaj nie mogłem zapłacić w sklepie za zakupy. Chyba trzeba powrócić do portfela i gotówki to jest nie zawodne.
Hanka
4 miesiące temu
Dziękuję za awarię !!! Tylko przypomnieliście mi jak ważna jest gotówka i ograniczę płatność bezgotówkową
NAJNOWSZE KOMENTARZE (55)
ewakka
3 miesiące temu
Od czterech dni aplikacja nie działa,poczekam jeszcze cierpliwie trzy dni,jeśli nie rozwiążą problemu ,to trzeba zmienić bank.
ktosik
4 miesiące temu
Właśnie sprawdziłam. U mnie wszystko działa.
masakra
4 miesiące temu
a durny naród popiera tych co chcą zlikwidować gotówkę .
USER
4 miesiące temu
A może drodzy Państwo wrócić do przysłowiowej żywej gotówki trzymanej w ręce. Mnie jeden z banków krajowych innych niz ww. w artykule ostatnio tak załatwił, że szybko wybił swoim czynem bankowość elektroniczną i opłacanie nią. Przychodzi pensja na konto to od razu ją wypłacam, żadne opłaty kartami ktowymi, apkami, blikiem itp. normalna gotówka. Przynajmiej się wie ile daje na zakupy.
Arturo
4 miesiące temu
Słabo nadchodzi weekend i dzisiaj nie mogłem zapłacić w sklepie za zakupy. Chyba trzeba powrócić do portfela i gotówki to jest nie zawodne.
...
Następna strona