Aktualizacja 16.02.2021: We wtorkowy poranek - tuż po godzinie 7 - mBank na portalach społecznościowych poinformował, że poradził sobie z awarią. "W historii operacji zobaczycie korektę transakcji" - zapewnia firma. Więcej przeczytasz tutaj.
Awaria w mBanku. Część klientów po zalogowaniu się na swoje konto ze zdziwieniem zauważyła, że nie zgadza się saldo. Dokonali płatności w sklepie lub w internecie albo wypłacili pieniądze w bankomacie, a bank dwukrotnie pobrał należną kwotę.
Próby wyjaśnienia problemu na infolinii nic nie dały, gdyż te nie działały przez wiele godzin.
Zaniepokojeni klienci zaczęli się dzielić wątpliwościami w internecie. Kilka minut przez godzina 22 mBank potwierdził, że doszło do błędu, który wkrótce zostanie usunięty.
Bank nie wyjaśnił, co może być powodem problemu oraz którzy klienci zostali przez niego dotknięci - a więc czy wszyscy, którzy korzystali z rachunku i podpiętej do niego karty w poniedziałek, a może nawet we wcześniejszych dniach.
W przesłanym do money.pl stanowisku mBank potwierdza awarię.
- Niektórzy nasi klienci mogli zobaczyć podwójnie zaksięgowane transakcje kartami. Przepraszamy za ten błąd - przekazał money.pl Krzysztof Olszewski, rzecznik mBanku.
- Pieniądze zwrócimy na konta automatycznie, najszybciej jak to możliwe - dodał.