Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Michał Rosiak
|
Płatna współpraca z Bankiem Pekao S.A.

Bank Pekao S.A. nagrodzony Złotym Godłem Quality International 2024

Podziel się:

Bank Pekao S.A. zdobył Złote Godło Quality International 2024, czyli wyróżnienie przyznawane w ramach największego programu projakościowego w Polsce – Najwyższa Jakość Quality International. Jury doceniło wprowadzone przez bank zmiany w dokumentacji i procesach skierowanych do klientów firmowych.

Bank Pekao S.A. nagrodzony Złotym Godłem Quality International 2024
(materiały partnera)

Nagroda warta zachodu

Najwyższa Jakość Quality International to prestiżowy program projakościowy organizowany przez redakcję Forum Biznesu, który wyróżnia polskie firmy i instytucje realizujące politykę zarządzania jakością na najwyższym poziomie. Celem tej inicjatywy jest promowanie i nagradzanie organizacji, które w swojej działalności stawiają na innowacyjność, zrównoważony rozwój oraz najwyższe standardy obsługi klienta.

Program funkcjonuje w przestrzeni biznesowej już od 2007 roku i przez ten czas stał się jednym z najważniejszych wyróżników jakości w Polsce – statuetki z charakterystycznymi skrzydłami otrzymują tylko te organizacje, które swoje codzienne funkcjonowanie opierają na odpowiedzialności i ciągłym doskonaleniu. W tym przypadku sama nazwa firmy, choćby nie wiadomo jak medialna i popularna, nie wystarczy.

Kapituła programu przyznaje nagrody w trzech głównych kategoriach: Produkt Najwyższej Jakości, Usługa Najwyższej Jakości, a także System Zarządzania Najwyższej Jakości.

Jednak najważniejszym wyróżnieniem w programie jest Złote Godło Quality International, które potwierdza, że dana firma wyróżnia się na tle konkurencji jakością swoich produktów, usług lub procesów. I to właśnie w ten sposób uhonorowany został Bank Pekao S.A.

Udoskonalona umowa rachunku

Jednym z kluczowych osiągnięć Banku Pekao S.A. w obszarze relacji z klientami biznesowymi było wdrożenie prostej i krótkiej umowy rachunku bankowego o modułowej konstrukcji. Już w momencie podpisania dokumentu klient zyskuje dostęp do rachunków bankowych oraz bankowości elektronicznej PekaoBiznes24.

Co istotne, w miarę rozwoju działalności przedsiębiorca może samodzielnie i szybko rozszerzać zakres usług – wystarczy, że złoży prosty wniosek o dodanie kolejnych funkcji w PekaoBiznes24.

Taką umowę można zawrzeć zarówno w tradycyjnej formie papierowej, jak i elektronicznej, z wykorzystaniem aż czterech rodzajów podpisów elektronicznych: podpisu kwalifikowanego, zaufanego, osobistego z e-dowodu lub podpisu użytkownika bankowości elektronicznej.

Optymalizacja dokumentacji i procesów

Od teraz nie ma także konieczności ponownego przekazywania informacji o przetwarzaniu danych osobowych – jeśli osoba reprezentująca firmę, np. właściciel lub pełnomocnik, już wcześniej otrzymał od banku Informację Administratora Danych Osobowych przeznaczoną do danej roli w danym podmiocie, to teraz nie otrzyma jej ponownie w dalszych kontaktach z bankiem. To oznacza mniej formalności i szybsze załatwianie spraw.

Bank uprościł również procesy związane z obiegiem dokumentacji – zamiast wielu oddzielnych formularzy wprowadzono bardziej uniwersalne metody:

  • dane dotyczące firmy oraz jej przedstawicieli są po zmianach gromadzone na jednym formularzu;
  • regulaminy bankowe, które wcześniej funkcjonowały jako osobne dokumenty, zostały scalone w jeden, co oznacza mniej materiałów do zapoznania się i podpisania.

Klienci mogą teraz szybko modyfikować warunki umowy za pomocą prostych dyspozycji, np. dodawać nowe produkty lub zmieniać istniejące parametry. Co ważne, zmiany te można wprowadzać również elektronicznie za pomocą systemu bankowości internetowej PekaoBiznes24 – takie rozwiązanie eliminuje przymus wizyty w placówce Banku.

Doświadczenie klienta w relacji z bankiem to dla nas podstawa, aby było ono pozytywne modyfikujemy konstrukcje produktów i zmieniamy nasze procesy i procedury. Zobowiązuje nas do tego pozycja lidera na rynku bankowości transakcyjnej, a przede wszystkim świadomość, że z naszych produktów i usług korzysta niemal co druga firma w kraju. Upraszczaniem, cyfryzacją, zdalnym dołączaniem kolejnych produktów i usług, stwarzaniem możliwości załatwiania spraw bankowych zza ekranów komputera oszczędzamy naszym partnerom w biznesie czas. Satysfakcja naszych partnerów jest dla nas najcenniejsza – komentuje Tomasz Nowakowski, Dyrektor Departamentu Bankowości Transakcyjnej Banku Pekao S.A.

Trudno nie przyznać ekspertowi racji – nagroda przyznana w XVIII edycji programu rzeczywiście potwierdza, że produkty i usługi Banku Pekao S.A. spełniają najwyższe standardy, wspierając przedsiębiorców w codziennym zarządzaniu finansami.

Płatna współpraca z Bankiem Pekao S.A.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.