Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Modest Wilanowski
|
Artykuł poleca Huawei

Bankowe doświadczenie użytkownika

2
Podziel się:

By przyciągnąć do siebie klientów, banki na całym świecie prześcigają się w oferowaniu coraz bardziej atrakcyjnych benefitów – i polski rynek finansowy nie jest tutaj wyjątkiem. Według badań specjalistów, tym, co w najbliższych latach będzie miało kluczowe znaczenie na tym polu, obok korzyści czysto finansowych, jest ogólne doświadczenie użytkownika, którego bank obsługuje. Jak łatwo wykonywać niezbędne operacje, jak bardzo bank jest przyjazny i dostępny, jak komunikuje się z klientami, jak łatwo uzyskać niezbędne informacje – to i inne działania po stronie instytucji finansowych będą jednym z głównych pól rywalizacji.

Bankowe doświadczenie użytkownika
(Pixabay)

Aplikacje bankowe

Jedną z najpopularniejszych obecnie metod obsługi osobistych i firmowych finansów są aplikacje natywne poszczególnych banków. Już zeszłoroczne dane mówiły o blisko 12 milionach klientów, którzy zarządzają oszczędnościami i inwestycjami z poziomu aplikacji dedykowanych urządzeniom mobilnym. O skali może świadczyć fakt, że w samym tylko pierwszym kwartale 2020r użytkownicy aplikacji największych banków wykonali łącznie ponad 144 miliony przelewów. Warto podkreślić również dynamikę wzrostów – kwartał wcześniej te same banki zaraportowały „zaledwie” 126 milionów przelewów. Podobnie z inwestycjami w postaci lokat – w pierwszym kwartale 2020r klienci siedmiu największych banków w Polsce założyli przez aplikacje 410 tysięcy, podczas gdy w analogicznym okresie poprzedniego roku zostało ich założonych 270 tysięcy.

Kluczem – i tym, co przekonuje miliony klientów – jest tutaj zapewnienie dostępu do płatności, lokat, inwestycji i kredytów wszędzie i dla każdego klienta.

Huawei i Millenium – modelowy przykład

Huawei i Millenium – modelowy przykład

W grudniu 2020 roku zadebiutowała dedykowana aplikacja banku Millenium na urządzenia mobilne Huawei. Huawei, jeden z czołowych producentów elektroniki użytkowej na świecie, ma w swojej ofercie wiele urządzeń najnowszej generacji (jak smartfony serii Mate, innowacyjny składany Mate Xs, a także serię tabletów). Urządzenia te działają w oparciu o autorski system operacyjny Huawei Mobile Services. W AppGallery, autorskim marketplace, dostępne jest ponad 120 tysięcy aplikacji - w tym aplikacja Banku Millenium. Przygotowanie i wprowadzenie na rynek tejże jest modelowym przykładem wspomnianego wcześniej dążenia banków do zapewnienia jak najlepszego doświadczenia klienta, niezależnie od innych jego preferencji – mówiąc wprost, wybór urządzenia mobilnego nie warunkuje dostępu do aplikacji bankowej.

Promocje i korzyści

Dzięki integracji z HMS, użytkownicy mogą pobrać aplikację z AppGallery i korzystać z jej funkcjonalności, w tym z płatności mobilnych BLIK, niezależnie od modelu smartfona czy tabletu. Integracji tej towarzyszy wspólna kampania Huawei i Banku Millenium.

Między 27 maja a 30 czerwca, nowi klienci banku, którzy założą konto i pobiorą aplikację Banku Millennium, mogą zyskać 250 zł na zakupy w sklepie huawei.pl. Warunkiem jest, by w momencie wykorzystania karty, minimalna kwota zakupów wyniosła 300 zł.  Dodatkowo, osoby, które będą aktywnie korzystać z założonego konta w lipcu, sierpniu, wrześniu i październiku, otrzymają kolejne 200 zł do wydania na dowolny cel oraz 50 zł w postaci eKarty goodie. Promocja obejmuje pierwsze 1000 kont.

Jeśli przez lipiec, sierpień, wrzesień i październik będziemy aktywnie korzystać z założonego konta, a miesięczna suma wpływów na konto w każdym z tych miesięcy wyniesie co najmniej 1000 zł i w każdym z tych miesięcy dokonamy przynajmniej jednej płatności kartą do konta lub za pomocą usługi BLIK, Bank Millenium przyzna nam nagrodę w postaci premii w wysokości 200zł do wykorzystania na dowolny cel oraz 50 zł w postaci eKarty goodie.

Podsumowując, aż 500zł możemy dostać... za zwyczajne założenie i normalne korzystanie z konta bankowego i aplikacji.

Doświadczenie użytkownika i korzyści finansowe

Wspólne działanie Huawei i Banku Milllenium jest wręcz modelowym przykładem współpracy, która ma na celu jak najlepsze doświadczenie użytkownika – zarówno ze strony firmy technologicznej, jak i instytucji finansowej. A korzyści w postaci premii dla klientów są tu bardzo atrakcyjnym dodatkiem.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Artykuł poleca Huawei

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(2)
WYRÓŻNIONE
barballera
4 lata temu
a co dla klientow z 30-letnim stazem
barballera
4 lata temu
a co dla klientow z trzydziestoletnim stazem
NAJNOWSZE KOMENTARZE (2)
barballera
4 lata temu
a co dla klientow z 30-letnim stazem
barballera
4 lata temu
a co dla klientow z trzydziestoletnim stazem