Według planu powiększenia sieci sprzedaży, w tym roku możemy spodziewać się kolejnych 100 punktów Biedronki, które pojawią się na terenie kraju.
Jak podaje jednak właściciel sieci, Jeronimo Martins, połowę z nich będą stanowić sklepy w nowym, mniejszym formacie. Dodatkowo, firma zapowiada remodeling około 200-300 sklepów.
Jeronimo Martins poinformował również, że około 60 proc. spośród 700 mln euro nakładów inwestycyjnych, ma przypaść właśnie na rozwój sieci Biedronka.
Biedronka idzie do przodu jak burza. Z najnowszych danych wynika, że w drugim kwartale 2021 roku sieć zwiększyła sprzedaż liczoną w złotówkach o 10,4 proc. w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej.
Zobacz jeszcze: Biedronka otwiera sklep na Allegro. Co w nim kupisz? Pieluchy
Oznacza to, że sprzedaż w liczona w euro od stycznia do czerwca br. sięgnęła blisko 7 mln i zwiększyła się o 6,8 proc. w zestawieniu z tym samym okresem rok wcześniej.
"Ponowne otwarcie kraju i pozytywny popyt konsumencki zwiększyły skuteczność kampanii handlowych realizowanych przez markę i pozwoliły naszej głównej spółce na ochronę marży EBITDA" - informuje sieć w komunikacie.
Od stycznia do czerwca 2021 roku EBITDA Biedronki wyniosła 624 mln euro, co oznacza wzrost o 6 proc. zestawiając z analogicznym okresem w minionym roku.