- Obecnie z platformy korzysta blisko 10 tys. pracowników i aktywnie pracujemy nad poszerzeniem tej bazy – wielu klientów jest w trakcie pilotaży przed wdrożeniem na dużą skalę. Tempo pozyskiwania jest zadowalające, choć nie ukrywamy, że mamy apetyt na więcej — proces decyzyjny w wielu firmach jest jednak bardzo długi i czasem musimy się uzbroić w cierpliwość – przyznaje w rozmowie z "Pulsem Biznesu” była minister cyfryzacji.
Sama platforma CarrotSpot, o której informowaliśmy w money,pl, jest produktem spółki MC2 Innovations. Spółka początkowo kierowała swoją uwagę na blockchain, ale w pewnym momencie postawiła na platformę, którą pracodawcy mogą motywować pracowników.
- Kolejny ważny cel platformy to zwiększenie atrakcyjności pracodawcy i jego konkurencyjności na rynku pracy. Na naszej platformie pojawią się zupełnie niezwykłe świadczenia, niebędące ani nagrodami, ani benefitami — dodaje na łamach „PB” Streżyńska i zapewnia, że rozwiązanie wykroczy poza Polskę. Na mapie pierwsze są Berlin, Zjednoczone Królestwo, USA i Izrael.
Platforma CarrotSpot powstaje m.in. ze środków pozyskanych w ramach crowdfuningu oraz 1,6 mln zł dofinansowania z NCBR.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl