Choć samochód biznesowy może kojarzyć się z flotą białych, anonimowych samochodów, nie każdy parking firmowy musi wpisywać się w to założenie. Pojazd biznesowy to również transport dla dyrektorów czy prezesów, którzy chcą podróżować w komforcie, oszczędnie, a może co i najważniejsze, bez zbędnego blichtru otaczającego samochody pokazujące tylko pokaźny stan konta.
Najlepiej - według dziennikarzy WP Autokult i redakcji money.pl - w tej roli sprawdza się Toyota Camry, która zgarnęła tytuł Biznesowego Samochodu Roku Wirtualnej Polski. To duży sedan opracowany z myślą o długich podróżach, również na tylnej kanapie. Auto urzekło również spalaniem. Układ hybrydowy sprawuje się tutaj znakomicie, dlatego osiągnięcie wyniku spalania na poziomie 5 litrów w warszawskich korkach nie stanowi najmniejszego problemu.
Istotna jest również cena. Toyota Camry wyceniona jest na minimum 149 800 zł, a topowa wersja Executive to 167 900 zł. Camry ma tylko jeden - za to sprawdzony - silnik o pojemności 2,5 litra i mocy 218 koni. To wystarczy w zupełności, zarówno w pracy, jak i poza nią.