W internetowym sklepie Polskiej Grupy Górniczej można płacić za pomocą Blika. Nowa funkcjonalność wprowadzona została 1 sierpnia. BLIK to popularne narzędzie płatnicze, z którego regularnie korzysta ponad 13,5 mln Polaków.
Informujemy, że w związku z ciągłym doskonaleniem funkcjonowania Sklepu Internetowego PGG S.A. z dniem 01.08.2023 r. uruchamiamy dla Państwa nową funkcjonalność w dokonywaniu płatności za pośrednictwem operatora Dotpay – metodę płatności BLIK – czytamy na stronie PGG.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
BLIK nie będzie za darmo
Płatności nie będą jednak darmowe, jak informuje PGG, w przypadku wybrania tej metody płatności opłata serwisowa wynosi 0,5% wartości zamówienia.
Klienci mogą zmienić formę płatności w już złożonych zamówieniach na węgiel. Można to zrobić, wysyłając wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępny na profilu klienta.
Zmiany w internetowym sklepie PGG
W czerwcu PGG wprowadziła nowe zasady korzystania ze sklepu: brak dziennego limitu ilości dodawania produktów do koszyka, wyłączenie "gwarancji koszyka" oraz nowe zasady logowania.
Spółka swoją decyzję tłumaczyła tym, że "wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów PGG S.A. odnośnie do zwiększenia dostępności produktów w sklepie oraz w związku z przypadkami dodawania produktu do koszyka, bez finalizowania zamówienia, a tym samym blokowania dostępności towaru dla innych klientów".