Bracia Collins pomagają tak, jak umieją najlepiej. Remontują bohaterom samochody. Chodzi o to, by ich używanie było bezpieczne. LINK4, na czas naprawy, organizuje rodzinom auto zastępcze, a po wszystkim ubezpiecza nowo wyremontowany pojazd.
To nasza potrzeba pomagania
– Projekt z braćmi Collins wypływa z naszej potrzeby pomagania. Od lat powtarzamy, że ubezpieczyciele są po to, by pomagać – wyjaśnia Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu LINK4. – Nie bez powodu też zdecydowaliśmy się na współpracę z braćmi Collins. To niezwykle wrażliwi ludzie, dla których życie też przed laty nie było łaskawe – dodaje.
- Pomagamy nie pierwszy raz. Przez kilka sezonów byliśmy obecni w programie Polsatu „Nasz Nowy Dom”, gdzie współfinansowaliśmy remonty oraz ubezpieczaliśmy nieruchomości bohaterów. W LINK4 żywe jest przekonanie, że poza działalnością biznesową ważny jest aspekt społeczny – mówi Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej LINK4.
Wiemy, że całego świata nie zbawimy
Pomaganie również dla braci Collins nie jest również czymś nadzwyczajnym.
- Nie zawsze w naszym życiu było kolorowo. Często sami potrzebowaliśmy pomocy, choć rzadko ja otrzymywaliśmy i nie mieliśmy się do kogo zwrócić – wyjaśnia Rafał Collins. - Kiedy zaczęło nam się powodzić, zrozumieliśmy, że teraz czas zacząć spłacać szczęście jakie mieliśmy. Założyliśmy Fundację Braci Collins. Robimy co możemy jednak zdajemy sobie sprawę z tego, ze sami całego świata nie zbawimy. Pomagamy ludziom w trudnej sytuacji.
Czekają na zgłoszenia od potrzebujących
Program „Pokoloruj marzenia” emitowany jest na platformie YouTube. Premierowy film ma już ponad 160 tys. odsłon. Nowe odcinki ma swoją premierę w piątki o godz. 19:00 na kanale braci Collins.
Dotychczas pokazano 5 z 8, przygotowanych we współpracy z LINK4, części. Jeszcze nie wiadomo czy powstanie druga seria, ale Rafał Collins prosi o zgłoszenia.
- Na pewno bardzo byśmy chcieli kontynuować program w 2020r, ale czy tak będzie, to się okaże a jeśli tak to warto mieć już zgłoszenia od państwa na skrzynce – mówi Rafał Collins.
Bracia Collins zyskali popularność w Wielkiej Brytanii, gdzie ich youtube’owy projekt „Fast, Furious and Funny" wygenerował ponad 8 milionów odsłon. Wtedy też rozpoczęli swoje pierwsze działania charytatywne.
W Polsce Rafał i Grzegorz Collins znani są z autorskiego programu telewizyjnego „Odjazdowe bryki Braci Collins”, emitowanego w TVN Turbo.
Fundacja Braci Collins prowadzi obecnie akcję, w której można wylicytować kolację ze znaną osobą.