Nowe produkty, świeże warzywa i owoce, umowy farmerskie oraz kolejne formaty sieci Carrefour wskazują, że firma coraz skuteczniej zajmuje pozycje, które do tej pory zajmowała poznańska spółka Piotr i Paweł – pisze portal dlahandlu.pl.
Podczas gdy polski market ma problemy i w ostatnim roku zlikwidował kilkadziesiąt swoich sklepów, francuska firma odnotowuje wzrosty.
Pod marką Carrefour w Polsce funkcjonuje 89 hipermarketów, ponad 150 supermarketów i około 600 sklepów convenience – wylicza portal.
Na tle tych formatów wyróżnia się stołeczny Carrefour Promenada. Sklep ma odmienny wystrój, oferuje wyrafinowane produkty, w środku jest też restauracja.
Zdaniem ekspertów pytanych przez portal dlahandlu.pl, przy problemach sieci Piotr i Paweł, Carrefour ma szansę stać się brandem economy-premium.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl