Seria pocztówek z nadwiślańskimi atrakcjami to efekt umowy pomiędzy China Post a Polską Izbą Turystyki.
Według umowy, najpierw to Chińczycy wydadzą pocztówki z największymi atrakcjami Polski - choć jeszcze nie wiadomo, które zabytki będą uwzględnione. Wiadomo jednak, że pocztówek zostanie wydanych przynajmniej 200 tysięcy. Mają być one dostępne w placówkach pocztowych na terenie całych Chin, lecz będzie je można zamówić również przez stronę internetową China Post.
Pocztówki mają nie tylko przedstawiać najpiękniejsze miejsca w Polsce. Zakup takich kartek ma gwarantować również zniżki dla chińskich turystów - choć i tu Polska Izba Turystyki na razie nie zdradza szczegółów.
Wiadomo jednak, że to nie koniec pocztówkowej współpracy pomiędzy Polską a Chinami. Izba podkreśla, że w przyszłości również w Polsce można się spodziewać podobnej kampanii, która będzie miała promować Chiny nad Wisłą.
Chińskich turystów w Polsce jest tymczasem coraz więcej. W 2017 r. przyjechało do nas ok. 130 tys. podróżnych z tego kraju. Tymczasem od stycznia do listopada 2018 roku było to już ok. 129 tys., jak wynika z danych GUS.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl