Artykuł sponsorowany
„Jeszcze przed pandemią Cisco było jednym z największych na świecie dostawców narzędzi do współpracy, obsługującym prawie połowę światowych wideokonferencji. Obecnie odnotowujemy trzykrotnie wyższy ruch” – powiedział Javed Khan, wiceprezes i dyrektor generalny Cisco Collaboration Group. „Jesteśmy dumni z tego, że możemy wspierać naszych klientów, kiedy najbardziej nas potrzebują i będziemy nadal iść naprzód, także w tym trudnym okresie”.
Najważniejsze nowości:
– Większa przepustowość, by użytkownicy wciąż mogli liczyć na Cisco Webex.
W czasie pandemii Webex stał się kołem ratunkowym dla dużych i małych firm. Aby sprostać wymaganiom i nadal zapewniać jakość, jakiej oczekują użytkownicy, Cisco zainwestowało w globalny rozwój możliwości platformy Webex, która obecnie obsługuje trzykrotnie większe przepustowości, by sprostać wymaganiom, jakie postawił przed platformą nagły globalny wzrost pracy zdalnej.
– Więcej funkcji bezpieczeństwa, aby użytkownicy mogli pozostać w kontakcie, być bezpieczni i pracować efektywnie. Wzrost popularności pracy zdalnej na całym świecie spowodował, że kwestie bezpieczeństwa i prywatności stały się ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Cisco dba o bezpieczeństwo, prywatność i przejrzystość – właśnie dlatego rozwiązania do współpracy od Cisco cieszą się zaufaniem 95% firm z listy Fortune 500. Opierając się na mechanizmach bezpieczeństwa platformy Webex, rozbudowano funkcję przechowywania danych i zabezpieczenia przed ich utratą. Zapewnia to bezpieczeństwo i ochronę wszystkich elementów spotkań – nagrań, transkrypcji, zadań i najważniejszych fragmentów – na dotychczas niespotykanym poziomie. Rozbudowano również kompleksowe rozwiązania w zakresie kryptografii, zapewniając tym samym jeszcze lepszą ochronę danych podczas spotkań i jeszcze bardziej utrudniono ingerencję osobom z zewnątrz.
– Nowe rozwiązania pomagające zarządzać większą liczbą pracowników zdalnych i przygotować się na powrót do biura. Według nowego badania przeprowadzonego wśród CIO, „CIO Perspectives 2020”, ponad dwie trzecie z nich uważa, że w obecnej rzeczywistości złożoność IT stanowi największe wyzwanie. Najczęściej padające pytania to: „Jak możemy najskuteczniej wspierać pracowników pracujących zdalnie?” oraz „W jaki sposób zapewnić większe bezpieczeństwo podczas spotkań w biurze?” Odpowiedzią na te pytania jest Cisco Webex Control Hub, zapewniający biznesowi zarządzanie wszystkimi aspektami współpracy zespołów, niezależnie od tego, czy pracownicy pracują zdalnie, czy w biurze. Do zintegrowanych w Cisco Webex Control Hub narzędzi należą m.in. Webex Assistant (asystent głosowy dla urządzeń w salach konferencyjnych), analiza danych dot. spotkań (ułatwiająca bardziej efektywne ich planowanie i przeprowadzanie) oraz analiza trendów użytkowania, pozwalająca określić, w które usługi i urządzenia organizacja powinna inwestować.
Dodatkowo, aby pomóc w pracy w dowolnym miejscu, zintegrowano Webex Teams i Box, wiodącą platformę do zarządzania treścią w chmurze, z której korzysta 68% firm z listy Fortune 500 i prawie 100 tys. firm na całym świecie. Oczywiście Webex Teams posiada już wbudowany mechanizm udostępniania plików, cechujący się wysokim poziomem bezpieczeństwa i wygodą użytkowania. Obecnie klienci mogą zdecydować się na korzystanie z Box, jak również z innych platform, z którymi przeprowadzono integrację.
Firmy, które chcą poznać możliwości Cisco Webex mogą dowiedzieć się więcej na stronie firmy. Cisco przewidziało również atrakcyjne formy finansowania dla małych i średnich firm w ramach Cisco Capital.
Artykuł sponsorowany