Długoterminowość i wyróżnialność. Tak dziś buduje się marki zdaniem eksperta banku BNP Paribas. Są to, jak zauważa Darek Maciołek, elementy, które odkładają się w umysłach potencjalnych odbiorców.
- Co ważne, wyróżnialność musi charakteryzować się czymś, co jest adekwatne dla grupy docelowej. Dzięki temu można zbudować coś, co nazywa się "lubieniem". Dzięki temu skłonność do rekomendowania marki będzie większa - podkreśla ekspert.
Jak dodaje, dla BNP Paribas ważne jest niwelowanie różnic, postawienie na ekologię oraz finansowanie firm, które mają pozytywny wpływ na środowisko.
Zobacz także: Darek Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji, Marketingu i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas. Rozmowa podczas ImpactCEE.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Płatna współpraca z ImpactCEE
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl