Nowa, spójna identyfikacja wizualna opakowań dla wszystkich wariantów napoju - pod tym hasłem Coca-Cola przeprowadza małą rewolucję w swojej ofercie.
Nowy projekt szaty graficznej dla Coli Zero ma wyróżniać logo firmy i uproszczona forma bez dodatkowych elementów graficznych. "To pierwsza tak duża zmiana od 2016 r., będąca następstwem strategii „One Brand” realizowanej przez firmę" - czytamy w komunikacie.
Rebranding Coca-Coli Zero Cukru wiąże się z odświeżonym wizerunkiem i nową recepturą napoju. Nowe opakowania otrzymają ponadto dodatkowe oznaczenie "zero cukru".
Coca-Cola nowy-stary produkt reklamuje jako "pyszny i orzeźwiający". Ale czy zmiana w recepturze napoju wpłynie na jego jakość? W obecnej chwili pozostają nam tylko rozważania.
Okazuje się również, że wkrótce zmiany dotkną także flagowy produkt marki, czyli Coca-Colę Original.
Nowe opakowania napoju mają pojawić się na sklepowych półkach jeszcze w 2021 r., zaś opakowania wariantów smakowych – w 2022 r.