Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
aktualizacja
Materiał sponsorowany przez I'GS In Good Strategy

Człowiek. Organizacja. Przedsiębiorczość Technologiczna. - Konferencja & Workshop Franczyza 2.0

Podziel się:

Kiedy świat rozwija się w ogromnym tempie: rozwiązania technologiczne, sztuczna inteligencja, GenAI zmieniają sposób, jak firmy (i franczyzy) konkurują na rynku. I jak Wy będziecie konkurowali lokalnie i zarabiali pieniądze - organizacje muszą się szybko zmieniać, muszą mieć taką zdolność. To zdolność Innowacji Franczyzy, Innowacji Systemu. - Nie wszystkie franczyzy to potrafią. Jak konkurować dzięki Innowacji Franczyzy, aby Twój Franczyzobiorca mógł bez namysłu powiedzieć My Franchise 2.0! – Oto tematyka Konferencja & Workshop Franczyza 2.0, wokół którego zostały zorganizowane wszystkie prezentacje, panele i warsztaty. – Zapraszamy do oglądania retransmisji.

Człowiek. Organizacja. Przedsiębiorczość Technologiczna. - Konferencja & Workshop Franczyza 2.0
(materiały partnera)

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Dlaczego studio z Litwy, pracujące dla Atari, przywozi 50 pracowników na konferencję do Poznania?

Za 5 lat naszymi największymi konkurentami będą firmy, których jeszcze nie ma!

Kierując ukłon w stronę Ludzi zainteresowanych franczyzą, wejściem na ścieżkę przedsiębiorczości franczyzowej, trzeba powiedzieć, że wchodzicie w czasie, kiedy świat się zmienia w ogromnym tempie, rozwiązania technologiczne, sztuczna inteligencja, GenAI zmieniają sposób, jak firmy konkurują na rynku. I jak Wy będziecie konkurowali lokalnie i zarabiali pieniądze.

Aby dobrze wybrać, trzeba wiedzieć, jak oceniać franczyzy i o co pytać. Pytanie, jako Kandydat na Franczyzobiorcę, dzisiaj, to nie tylko, ile na tym zarobię i ile mnie to będzie kosztowało, ale jak zbudowany jest System i czy ma zdolność Innowacji Franczyzy (zmiany, jak potrzeba), jak wspiera i rozwija Ludzi, Franczyzobiorców w zmianie. W zmianie potrzebujesz poczucia bezpieczeństwa i wsparcia, przestrzeni współpracy dla CZŁOWIEKA w Tobie, abyście jako Franczyzobiorcy odnaleźli poczucie przynależności i dobre doświadczenie po ludzku (human experience).

Innowacja Franczyzy, to Innowacja Systemu. To zdolność podłączania nowych rozwiązań strategicznych, organizacyjnych, technologicznych, zarządczych, żeby lepiej konkurować i zapewnić franczyzobiorcy możliwość konkurowania na lokalnym rynku. To właśnie takimi Sieciami warto się interesować.

Dialog o Dobrej Franczyzie 

Do rozmów o Dobrej Franczyzie zaprosiliśmy marki, które pokażą, że Człowiek, Organizacja i Przedsiębiorczość Technologiczna są kluczowymi obszarami oddziaływania, jak stawiasz na Innowację Franczyzy. Podczas całej konferencji zderzymy ze sobą 3 siły - Sieci Franczyzowe, Partnerów dostarczających rozwiązania dla Franczyzy oraz świat Edukacji.

Dlaczego warto wybierać sieci, które potrafią konkurować dzięki Innowacji Franczyzy? Jak rozwijać Człowieka, Organizację i Przedsiębiorczość Technologiczną w sieci, aby tworzyć trwałe, rosnące biznesy franczyzowe po stronie Franczyzodawcy i Franczyzobiorcy? Dlaczego to jest ważne, aby sieć miała model edukacji Franczyzobiorców w zakresie kompetencji zarządczych i przedsiębiorczości? Kto może zostać masterfranczyzobiorcą? Czy franczyza może być sposobem na strategię wzrostu dla startupów i scaleupów, nawet tych technologicznych? To tylko niektóre z pytań, na które wspólnie poszukamy odpowiedzi wraz z Partnerami Ekosystemu Franczyza 2.0.

Na scenie wystąpią:

Piotr Bruździak, Country Manager Subway,

Wojciech Kiestrzyń CEO Sklepy Komfort S.A.,

Wojciech Skoczylas, CEO North Food,

Dr Cezary Wosiński, CEO Soward Franczyzy Edukacyjne,

Dr Maciej Kraus, Partner VC Movens Capital,

Małgorzata Kalinowska – Klimek, VP Franchise Operations CEE Accor,

Michał Ciesielski, Dyrektor ds. sieci franczyzowej MOL Polska,

Wojciech Doniec, Dyrektor Operacyjny Sklepy Komfort S.A.,

Przemysław Feliga, Head of Sustainability OTCF S.A. Marka 4F,

Maciej Jędrzejak, PhD, Chief Franchise Officer Subway Polska,

Tomasz Poniński, VC Partner Movens Capital,

Marcin Kubik, CEO Expandeo,

Joanna Roszkowska, CEO Thinking Zone,

Marcin Łojewski, CEO Bike Cafe,

Michał Ratajczak, CEO & Co-Founder Gridaly,

Monika Ferreira, Founding Partner, Strategic Advisor, I’GS In Good Strategy, Franczyza 2.0,

prof. Eryk Głodziński, Prodziekan Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej,

Magdalena Jabłońska, CEO Akceleratora StartSmart CEE,

Olivier Guerreiro, CEO Franchise World Link,

Przemysław Pohrybieniuk, Partner Zarządzający ImpactAngels.PL.

Konferencja & Workshop Franczyza 2.0

W dniach 13 – 14 lutego 2024 ma miejsce Konferencja & Workshop Franczyza 2.0, towarzysząca Targom FRANCZYZA EXPO w PTAK Warsaw Expo, której organizatorem merytorycznym są Monika Ferreira I’GS In Good Strategy oraz Wydział Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Razem z PTAK Warsaw Expo, Liderem na rynku imprez targowych, dysponującym nowoczesną infrastrukturą i skuteczną siecią komunikacji rynkowej, w tym do kandydatów na franczyzobiorców, chcemy zwiększyć siłę przekazu: Franczyza 2.0 o dobrej franczyzie i o rozwiązaniach dla Innowacji Franczyzy!

Udostępniamy Wam aplikację - kompleksowy software eventowy, który pomoże optymalizować wartość Konferencji w odbiorze odwiedzających ją Uczestników i w odbiorze Marek Franczyzowych i Partnerów, którzy występują w ramach agendy Konferencji. Aplikacja umożliwi wszystkim lepsze doświadczenie w korzystaniu z ekosystemu relacji z Markami Franczyzowymi i Partnerami Konferencji i z merytorycznego programu. A naszym Markom i Partnerom dialogu o Dobrej Franczyzie umożliwi skuteczny networking & matchmaking z Kandydatami na Franczyzobiorców, którzy przyjdą na Targi Franczyzy w PTAK Warsaw Expo! Do tego w aplikacji Gridaly każdy uczestnik samodzielnie ułoży swój plan konferencji w kalendarzu, może też zbierać punkty, które wymieni na nagrody od organizatora, i oglądać transmisję Konferencję online. Aplikację można pobrać tutaj https://konferencja-workshops-franczyza-20.gridaly.com/registration

Materiał sponsorowany przez I'GS In Good Strategy

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl