Marki mają wpływ na świat - tak przynajmniej same chciałyby być postrzegane.Czy ekologia to dziś przedmiot obowiązkowy dla marek, a pozostałe działania CSR to nieistotne zajęcia dodatkowe?
Strategia nieporuszania kontrowersyjnych tematów i przypodobanie się wszystkim możliwym odbiorcom jest już nieaktualna.
Duże koncerny starają się zabierać głos w publicznych debatach i wprowadzać je do mainstreamu. Ważnych tematów społecznych jest wiele, a jednym z nich jest kwestia ekologii i zmiany klimatu, która dotyczy nas wszystkich i uderza z różną mocą w komfort życia konsumentów. Już nie można beztrosko nabyć produkt z półki, ponieważ z każdym zakupem zachodzi transakcja powierzenia odpowiedzialności: producenta za sposób zrównoważonej produkcji i niskoemisyjną dystrybucję, konsumenta za ekologiczne użytkowanie i segregację późniejszego odpadu.
Równie ważnym tematem jest też szeroko rozumiana odpowiedzialność społeczna producenta. Firmy stawiają sobie wyzwania w postaci tworzenia nowych standardów i relacji z pracownikami, dostawcami, konsumentami, ale również społecznością zależną od producenta lub społecznością zjednoczoną wokół marki.
Celem koncernów staje się nie tylko kapitalizacja swoich przedsięwzięć, ale również propagowanie wartości opartych na odpowiedzialności wobec ludzi oraz całego ekosystemu i idąca za tym zmiana.
W ciągu dwóch dni poszukamy odpowiedzi na to, w jaki sposób zaplanować kampanię, by zachęcić odbiorców do zakupu i jednocześnie pozostać dla nich autentycznym w swoim proekologicznym i prospołecznym zaangażowaniu. Zapisz się webinar: https://eventory.cc/event/wp-digital-day-ekologia-csr