Pytanie o to, czy narzędzia bazujące na zaawansowanych modelach generatywnej AI znajdą zastosowanie w branży gamedev, jest już mocno nieaktualne. Z naszego wywiadu z Michałem Skrzywankiem z kancelarii dotlaw, przewodniczącym Rady Programowej GIC Legal Summit, dowiadujemy się między innymi, że te narzędzia już są stosowane. I to powszechnie, choć jeszcze nie na wielką skalę.
Jak uczestniczący w Game Industry Conference w Poznaniu developerzy gier postrzegają AI? Czy tylko jako niesamowicie wydajne i zaawansowane narzędzia, które ułatwią i przyspieszą ich pracę? Czy też może jako konkurencję, której szerokie zastosowanie zmniejszy potrzebę korzystania z zasobów ludzkich w procesie kreowania gier wideo i pozbawi ich pracy? Według Michała Skrzywanka jesteśmy właśnie w punkcie zwrotnym. Jak będzie wyglądać przyszłość? O tym w naszym wywiadzie wideo.
Płatna współpraca z Game Industry Conference