Przede wszystkim, jest w stanie dopasować się do każdej, działającej w Polsce organizacji. ERP TRIVA to rozbudowane oprogramowanie, które zostało zaprojektowane pod kątem zachodzących w firmach zaawansowanych procesów biznesowych, dzięki czemu umożliwia kompleksowe zarządzanie organizacją. System oparto na unikalnej relacji biznesowej, na którą składają się trzy elementy: Klient, Produkt i Partner.
ERP TRIVA kontra reszta świata
System ERP TRIVA to najnowocześniejsze na polskim rynku narzędzie ERP, nie tylko mogące konkurować z takimi rozwiązaniami jak SAP czy MS Dynamics, ale przewyższające je pod względem technologii oraz możliwości zastosowań w polskich przedsiębiorstwach. Modułowa konstrukcja pozwala na skrojenie produktu na miarę. Dokładnie dopasowanego do potrzeb danej firmy, jej pracowników i klientów.
Siłą ERP TRIVA w porównaniu z zagraniczną konkurencją jest jej pochodzenie. Zaprojektowany w Polsce system, powstał w oparciu o znajomość i pełne zrozumienie potrzeb polskiego rynku. Jest również w pełni zgodny z krajowymi przepisami. Szybka reakcja na zmiany w polskim prawie i przepisach jest tym, czego nie może dać żaden zagraniczny produkt, ponieważ system ERP TRIVA tworzą w Polsce lokalni specjaliści. Dlatego, choć te usługi dostępne są również za granicą, w kilku wersjach językowych, priorytetem dla ERP TRIVA zawsze jest i będzie polski klient.
Kolejna, wynikająca z polskości produktu różnica polega na jakości udzielanego wsparcia. Kontaktując się w tej sprawie z zespołem ERP TRIVA, możemy liczyć na pomoc krajowych specjalistów, którzy dokładnie znają każdy aspekt funkcjonowania tego systemu. Rozwiązania ewentualnych problemów są opracowywane na miejscu - w Polsce, przez osoby świetnie znające specyfikę działania i potrzeb polskiego biznesu - a także, oczywiście sam produkt - dosłownie w każdym szczególe. Oznacza to także szybszy czas reakcji oraz skuteczniejsze rozwiązywanie problemów. To bezcenna wartość, przemawiająca na korzyść ERP TRIVA w porównaniu z tworzonym i serwisowanym za granicą oprogramowaniem.
Błyskawiczna reakcja na zmiany
Kolejny, niezwykle ważny argument za wyborem oprogramowania ERP TRIVA dla polskich firm to błyskawiczne nadążanie za zmianami w polskim prawie. Żaden inny, oferowany na naszym rynku system nie jest tak szybko aktualizowany pod kątem nowych, kluczowych dla każdego biznesu zmian i procesów, jak choćby ostatnio - pojawienie się nowych wersji tarczy antykryzysowej, zmiany podatkowe czy w przepisach, dotyczących polityki zatrudnienia.
Świetnym przykładem dynamicznej reakcji na zmiany przepisów, mających priorytetowe znaczenie m. in. dla płynności i bezpieczeństwa funkcjonowania przedsiębiorstw, była reakcja oprogramowania ERP TRIVA na wprowadzenie przepisów RODO. Wszystkie kluczowe zmiany zostały wdrożone do systemu w formie bezpłatnych aktualizacji, tuż po ich ogłoszeniu. Zwłaszcza dziś, w dobie koronawirusa i w obliczu nadchodzącego gospodarczego kryzysu oraz zawirowań politycznych, firmy narażone są na wiele niebezpieczeństw. Odpowiednie narzędzie do sprawnego i optymalnego zarządzania biznesem wymaga zaś indywidualnego, dopasowanego do sytuacji i potrzeb podejścia. Tymczasem, pracujący nad aktualizacjami platformy ERP TRIVA specjaliści, nieustannie monitorują zmiany przepisów i wprowadzają niezbędne poprawki. Ponieważ ERP TRIVA to polski produkt, zawsze jest idealnie dostosowany do naszego rynku i aktualnego prawa gospodarczego.
Liczne zalety, wielkie możliwości
ERP TRIVA to profesjonalny, innowacyjny i dostosowany do oczekiwań Klienta system o nieograniczonych możliwościach. Tworzony i wspierany w Polsce, dający gwarancję stałej zgodności z przepisami prawa. Konfigurowany i wdrażany w oparciu o indywidualne potrzeby użytkownika. Całości dopełniają doświadczeni, wyselekcjonowani i certyfikowani Partnerzy wdrożeniowi, niosący pomoc i radę na etapie przedwdrożeniowej analizy potrzeb Klienta.
System pozwala na zarządzanie procesami, organizacją przepływu pracy oraz informacji średnich i dużych firm. Automatyzuje i ujednolica analizę biznesową i finansową, a także obsługuje procesy firmy. Dzięki systemowi tzw. kokpitów użytkownika, zawierających m. in. kalendarze, formularze i KPI, możliwa jest dowolna i optymalna konfiguracja systemu nie tylko dla całej firmy, lecz również jej pojedynczych pracowników.
Na każdym szczeblu przepływ informacji jest bezpieczny, a system działa również na urządzeniach mobilnych, dając stały i pełny dostęp wszystkim uczestnikom procesów biznesowych. Jednym z wielu jego unikalnych rozwiązań jest m. in. DMS (Document Management System) z mechanizmem digitalizacji dokumentów w formie papierowej. System ERP TRIVA z łatwością obsługuje jednocześnie nawet kilka tysięcy stanowisk, zapewniając automatyzację, przejrzystość i sprawność procesów, co gwarantuje np. wzrost sprzedaży.
Produkt premium dla każdego
ERP TRIVA to kompleksowy, zaawansowany i dopasowany do wymagań dużych firm system ERP, oparty na unikalnej relacji biznesowej, dzięki której Klient otrzymuje produkt, składający się wyłącznie z obszarów, które naprawdę są potrzebne w jego organizacji i w pełni zostaną przez nią wykorzystane. To oparty na pracy grupowej system z wewnętrznym mechanizmem Workflow do standaryzacji procesów biznesowych. Wbudowany system Business Intelligence umożliwia tworzenie spersonalizowanych raportów i analiz.
Każde z rozwiązań dostępnych w ERP TRIVA, może wspierać obsługę poszczególnych procesów we wszelkich działach firmy, np. sprzedaży, zaopatrzeniu, gospodarce magazynowej, IT, HR czy księgowości. Zaletą systemu jest integralność jego struktury. Dostępne funkcjonalności tworzą spójną całość, dzięki czemu ERP TRIVA jest bardziej wydajna, pomagając optymalizować wszystkie działania zachodzące w przedsiębiorstwie. Kluczem do sukcesu z ERP TRIVA jest indywidualne podejście i produkt, dostosowany do potrzeb danej organizacji.
Materiał partnera: TRIVA