Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Maciej Sierpień
|
aktualizacja
Płatna współpraca z Microsoft

Dane pod specjalnym nadzorem. Region chmury Azure działa w Polsce

0
Podziel się:

Microsoft Azure Poland Central to pierwszy w Europie Środkowo-Wschodniej region należący do największej globalnej sieci usług chmurowych. Inwestycja daje pewność milionom Polaków, że ich dane są bezpieczne. – Z perspektywy sektora finansowego cyberbezpieczeństwo jest kluczową kwestią – mówi Grzegorz Olszewski, prezes zarządu Alior Bank.

Dane pod specjalnym nadzorem. Region chmury Azure działa w Polsce
Grzegorz Olszewski, prezes zarządu Alior Bank (własne)

Pod koniec kwietnia Microsoft uruchomił pod Warszawą najbardziej nowoczesny i jednocześnie pierwszy w Europie Środkowo-Wschodniej region przetwarzania danych w chmurze. Obejmuje on trzy strefy dostępności (tzw. Availability Zone). To niezależne lokalizacje, z których każda składa się z jednego lub więcej centrów danych, wyposażonych w niezależne zasilanie, chłodzenie i sieci. Region oferuje dostęp do usług Azure, Microsoft 365, a w przyszłości także Dynamics 365 i Power Platform.

Inwestycja Microsoft to ogromne wsparcie dla wielu gałęzi polskiej gospodarki, w tym m.in. dla sektora finansowego.

– Nowe technologie pomagają budować efektywny model biznesowy. Kluczem jest szybkie dostarczenie produktu dla klienta, bo ten jest dziś niezwykle wymagający. Z perspektywy sektora finansowego równie kluczową kwestią jest cyberbezpieczeństwo. Nowe technologie pozwalają budować rozwiązania, dzięki którym nasi klienci, korzystając z bankowości internetowej i mobilnej, czują się bezpiecznie – zwraca uwagę Grzegorz Olszewski, prezes zarządu Alior Banku.

Jakie jeszcze korzyści dla sektora bankowego i klientów przyniesie uruchomienie przez Microsoft w Polsce regionu przetwarzania danych? Posłuchajcie opinii prezesa zarządu Alior Banku.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Grzegorz Olszewski, prezes zarządu Alior

Wraz z otwarciem w Polsce regionu chmurowego Microsoft ponad 60 firm – Innowatorów Polskiej Doliny Cyfrowej i liderów innowacji w poszczególnych sektorach rynku – dzieli się doświadczeniem, biorąc udział w kampanii marketingowo-komunikacyjnej Microsoft. Cel? Wzmocnienie zaangażowania lokalnego biznesu w wykorzystanie najnowszych rozwiązań technologicznych do budowania odporności w czasach gospodarczej i społeczno-politycznej niepewności.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Płatna współpraca z Microsoft

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)