O ile w stacjonarnych sklepach Empik kupimy przede wszystkim książki, prasę, płyty i różne artykuły papiernicze (choć swego czasu sieć eksperymentowała ze sprzedażą niemal wszystkiego, więc książki sąsiadowały z garnkami), to w sklepie internetowym możemy przeglądać znacznie więcej kategorii.
Jeszcze w tym miesiącu na Empik.com zostanie dodana kategoria "Delikatesy" – dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Nie znaczy to, że produktów spożywczych do tej pory w e-sklepie nie było. Rafał Murawski, Head of Marketplace New Business Development w Empiku wyjaśnił w rozmowie z serwisem, że nowa kategoria pojawi się jako oddzielna pozycja w menu głównym, ale produkty z tego segmentu są już dostępne na platformie.
W pierwszym etapie projektu Empik skupił się na żywności ekologicznej, chce wprowadzić również asortyment słodyczy i przekąsek. Zdradza, że będą to propozycje pochodzące od znanych marek, ale też lokalnych, niszowych producentów.
Platforma poszerza asortyment
Empik.com jest platformą założoną przez Empik prawie cztery lata temu. W ostatnim roku sieć poszerzyła grono sprzedających i ofert, co jest m.in. efektem inwestycji w technologie na platformie. Połowę obrotu Empik.com stanowi na razie sprzedaż własna, ale platforma coraz mocniej stawia na współpracę z innymi sprzedawcami – wyjaśniają wiadomoscihandlowe.pl.
A jeśli ktoś woli zakupy w stacjonarnym sklepie, ma do wyboru ponad 290 sklepów. Wiele z nich znajduje się w galeriach handlowych. Wprawdzie w najbliższych dniach w trzech województwach zaczną obowiązywać ograniczenia, z których część dotyczy zamknięcia niektórych sklepów w galeriach handlowych, ale ograniczenia nie dotyczą księgarni. Pozostaną one otwarte.