Powiększenie zaplecza logistycznego oraz sfinansowanie dalszego rozwoju sieci sklepów Dino, to cele na które spółka przeznaczy w tym roku łącznie 150 mln zł.
Nowe centrum logistyczne Dino ma kosztować w sumie 80 mln zł netto.
Dino PolskaPolska tworzy ogólnopolską sieć supermarketów. Sklepy cechuje jednolity format. Większość ma powierzchnię sali sprzedaży około 400 metrów kwadratowych oraz oferuje około 5 tys. produktów.
Punkty zlokalizowane są przede wszystkim w mniejszych miejscowościach, małych i średnich miastach oraz na peryferiach dużych miast.
Dino rozwija się niezłym tempie. W 2020 roku planuje pod swoim szyldem prowadzić 1,2 placówek. Dziś ma ich 977, a jeszcze w wrześniu ubiegłego roku miało ich 895 sklepów.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl