W I półroczu 2024 r. przychody ze sprzedaży Grupy Dino wyniosły 13,9 mld zł i były o 15,1% wyższe niż w I pół. 2023 r. Na koniec czerwca 2024 r. sieć posiadała 2504 sklepy, o 232 więcej niż rok wcześniej.
Dino otwiera nowe sklepy
Nakłady inwestycyjne przeznaczone na rozwój sieci wyniosły 696 mln zł. Zatrudnienie w Grupie Dino zwiększyło się do 45,3 tys. pracowników.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Na koniec czerwca 2024 r. łączna powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 987,4 tys. metrów kwadratowych i była o 10,4% większa niż rok wcześniej.
Sieć inwestuje także w fotowoltaikę.
Na koniec czerwca 2024 r. instalacje fotowoltaiczne posiadało 2289 sklepów, co stanowiło 91 proc. całej sieci Dino. Własne instalacje odnawialnych źródeł energii działają także w trzech centrach dystrybucyjnych grupy. Łączna moc instalacji OZE należących do Grupy Dino wyniosła 91,8MW. Dino Polska uzyskała w I pół. 2024 r. 45,1 GWh energii ze słońca, o 33,8% więcej niż w analogicznym okresie 2024 r.