Tegoroczna konferencja będzie w dużej mierze poświęcona content marketingowym case studies.
Kiedy?
29 maja 2019 r., godz. 9-16:30
Gdzie?
Centrum Nauki Kopernik w Warszawie http://www.kopernik.org.pl/oferta-dla-firm/centrum-konferencyjne-kopernik/
Tak było w zeszłym roku:
Bilety można kupić tutaj:
Wydarzenie organizowane jest przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska
Agenda
8:30 – 9:00 Rejestracja Uczestników
09.00 – 09.30 Future technology, future marketing. What can we learn from China (after China trip)
Urszula Radzińska, Aude, Stowarzyszenie Content Marketing Polska
09.30 – 09.50 Najczęściej popełniane błędy w komunikacji na platformach Facebooka
Robert Olszewski, Facebook Creative Studio
09.50 – 10.45 Agile content marketing agency – the key to success
Nenad Senic, Primož Inkret, PM, poslovni mediji
10.45 – 11.15 Coffee break and networking
11.15 – 11.40 Komunikacja z pracownikami otwarta na zewnątrz? Jak portal dla pracowników staje się źródłem newsów w mediach
Michał Sikora, Tesco
11.40 – 12.05 Relacja z pracownikami w banku technologicznym do szpiku kości. Jacy są pracownicy ING i jak się z nimi rozmawia
Emilia Klimek, Anna Waśniowska, ING Bank Śląski
12.05 – 12.30 Zasady skutecznego „warzenia” contentu z marką piwną. Case study największej produkcji wideo Onetu stworzonej z marką Okocim
Michał Wojak, Onet Rano/Media Impact
12.30 – 13.00 Projektowanie customer experience 2.0 na przykładzie Centrów Handlowych
Łukasz Mikołajczak, Skivak
13.00 – 14.00 Lunch and networking
14.00 – 14.20 Content marketing Tools – czy można bez nich żyć?
Katarzyna Sowicka, Content Solutions, Stowarzyszenie Content Marketing Polska
14.20 – 14.40 TV a Social – Synergia Contentu by TVN Emotion
Agnieszka Gajzler, Radek Kotapka, TVN
14.40 – 15.00 Unique user – co o nim naprawdę wiemy, a co nam się wydaje, że wiemy
Małgorzata Golińska, Agnieszka Żytko, Wirtualna Polska
15.00 – 15.20 Jak mierzyć efektywność content marketingu i skuteczność influencerów – case Maffashion
Tomasz Wileński, iSLAY Tech
15.20 – 15.40 Czy zostaniemy zniewoleni przez AI?
Artur Roguski, Why So Social
15.40 – 17.00 Panel dyskusyjny: Data driven content – wishful thinking czy rzeczywistość?
Primož Inkret, Agnieszka Gajzler, Agnieszka Zawadzka, Artur Roguski
Artykuł sponsorowany