Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, kto lubi mieć porządek i jednocześnie jest wielbicielem sprzątania. Dreame już od 7 lat sprawia, że utrzymanie mieszkań i domów w czystości jest niezwykle przyjemne. To wszystko dzięki rozwiązaniom technologicznym producenta, które są stosowane w jego odkurzaczach pionowych i automatycznych.
Szybka droga na szczyt
Firma Dreame Technology powstała zaledwie 7 lat temu i w tym czasie stała się jednym z najmocniejszych graczy w segmencie inteligentnych urządzeń pomagających w utrzymaniu czystości domu. W czym tkwi sekret jej sukcesu? Producent kładzie duży nacisk na rozwój technologii, dlatego 80 proc. pracowników centrali marki zatrudnionych jest w działach produktowym oraz badawczo-rozwojowym. Firma ma w swoim portfolio aż 150 patentów. Filozofią Dreame jest to, że sukces należy osiągać dzięki innowacjom, a nie niskiej cenie.
Takie podejście zaprocentowało tym, że w 2023 r. klienci z całego świata kupili 2,4 mln urządzeń marki Dreame, co daje wzrost na poziomie aż 300 proc. rok do roku. W okresie od października 2023 r. do marca 2024 r. roboty sprzątające Dreame miały aż 47,8 proc. udziału w sprzedaży tego typu sprzętu na całym świecie. Według badań z lipca 2024 r. marka Dreame ma 41,4 proc. udziału w polskim rynku, co czyni ją najmocniejszą w naszym kraju. Zajmuje pierwsze miejsce także w Szwajcarii (43 proc.), Niemczech (40 proc.), we Włoszech (39,9 proc.), Austrii (35,3 proc.) oraz Francji (30 proc.).
- Polska jest ważnym krajem dla Dreame. Bardzo dobrze się tutaj rozwijamy, a klienci doceniają to, co oferujemy, i wierzymy, że jesteśmy w stanie zapewnić to, czego szukają, i poprawić ich codzienne życie – powiedział Mateusz Sikorski, key account manager Dreame w Polsce.
Dreame spełnia się w Warszawie
Hasłem przewodnim otwarcia jest "Dreame spełnia się w Warszawie". Dotychczas klienci mieli kontakt z marką tylko poprzez zdalne kanały obsługi. Sklep stacjonarny sprawi, że będą mogli być bliżej marki. Dzięki dedykowanemu personelowi z ogromnym doświadczeniem i wiedzą, wybór produktów idealnie dopasowanych do potrzeb będzie jeszcze łatwiejszy.
- Polacy są bardzo otwarci na nowe technologie i bardzo chętnie sięgają po nowe rozwiązania. Dynamika sprzedaży jest imponująca, więc to nas zachęca do kolejnych inwestycji. Mamy jeszcze pop-up store (sklep tymczasowy, przyp. red.) w Złotych Tarasach. Polegamy głównie na naszych partnerach handlowych i doceniamy współpracę z nimi, ale postanowiliśmy również otworzyć własny sklep. Wszystkie urządzenia będą dostępne w jednym punkcie, a klienci będą mogli przyjść, przetestować je i poradzić się fachowców, którzy na co dzień sprzedają tylko sprzęt Dreame – dodał Sikorski.
Polska premiera Dreame L40 Ultra
Na targach IFA 2024 w Berlinie marka Dreame zaprezentowała zaawansowanego robota sprzątającego L40 Ultra. Otwarcie sklepu w Westfield Mokotów było doskonałą okazją do zorganizowania polskiej premiery tego modelu. Robot ma funkcję mopowania, automatycznie się czyści i opróżnia pojemnik na kurz, a zaawansowana szczotka boczna dotrze nawet do trudno dostępnych miejsc.
Innowacyjny system Vormax zapewnia moc ssącą na poziomie 11 tys. Pa, więc model L40 Ultra docenią także posiadacze psów i kotów. Robot ma system rozpoznawania i omijania przeszkód, który działa w oparciu o kamerę z diodą doświetlającą. Może również pokonywać progi o wysokości do 22 mm. Innym premierowym urządzeniem był model Dreame H14 Dual - odkurzacz pionowy typu Wet&Dry z separatorem cieczy, który umożliwia korzystanie z niego nawet w pozycji równoległej do podłogi, bez ryzyka uszkodzenia urządzenia.
Nie tylko odkurzanie
Choć głównymi kategoriami produktów Dreame są odkurzacze pionowe, odkurzacze Wet & Dry oraz roboty sprzątające, to marka posiada również produkty z kategorii beauty i wkracza także do świata automatycznych kosiarek. Dlatego podczas otwarcia sklepu w Westfield Mokotów pojawiła się np. pokazana na targach IFA 2024 suszarka Dreame Glory Pocket, którą można z łatwością spakować nawet do bagażu podręcznego. Choć wygląda niewinnie, to ma 5 trybów pracy i technologię inteligentnej kontroli temperatury, która eliminuje ryzyko uszkodzenia włosów.
Prawdziwą rewolucją może być kosiarka Dreame Roboticmower A1. Wiele osób myślących o zakupie robota koszącego odstrasza to, że granice wyznaczane są za pomocą specjalnego okablowania. Dreame wyeliminowało ten problem i zamiast tego robot generuje mapę 3D powierzchni, na której będzie pracował. Wystarczy umieścić stację ładującą w ogrodzie, wyznaczyć obszar koszenia i gotowe. To wszystko powinno zająć ok. 15 min. Dreame pracuje nad kolejnymi kosiarkami, więc warto trzymać rękę na pulsie, jeśli zależy nam na utrzymaniu zadbanego trawnika przy minimalnym wysiłku, ponieważ kolejne tego typu urządzenie firma pokazała podczas berlińskich targów IFA.
Początek ekspansji marzeń
Jak dowiedzieliśmy się podczas uroczystego otwarcia sklepu Dreame w Wesfield Mokotów, Polska nie jest jedynym krajem, w którym będzie obecny salon stacjonarny tej innowacyjnej marki. Kolejne mają powstać w Mediolanie, Frankfurcie oraz Birmingham. Dreame jest obecne w ponad 120 krajach, także w Stanach Zjednoczonych i Korei Południowej. Otwarcie pierwszego w Europie sklepu właśnie w Polsce jest wielkim wyróżnieniem i pokazuje, że marka zauważa, iż jesteśmy otwarci na nowe technologie.
Płatna współpraca z marką Dreame