Dzień Darmowej Dostawy - kolejny peak zakupowy
Dzień Darmowej Dostawy ma z założenia skłonić więcej osób robiących zakupy w sieci do aktywności przed świętami. Potwierdza to badanie "E-commerce w Polsce 2020", realizowane przez Gemius Polska, z którego wynika, że 78 proc. respondentów wskazuje bezpłatną wysyłkę jako istotnym czynnik, dla którego decydują się kupować częściej w wybranym e-sklepie.
Sam Dzień Darmowej Dostawy funkcjonuje od 11 lat w kalendarzu sprzedażowym, a udział w tegorocznej edycji zadeklarowały już 723 sklepy internetowe. Celem akcji jest aktywizacja konsumentów do korzystania z zakupów online, aby wspierać rozwój handlu elektronicznego.
Dzień Darmowej Dostawy a Święta Bożego Narodzenia
Z uwagi na zbliżające się Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok, Dzień Darmowej Dostawy jest świetną okazją, aby kupić świąteczne produkty oraz zaopatrzyć się w prezenty dla bliskich - oszczędzając przy tym sporą sumę pieniędzy, bez konieczności wychodzenia z domu.
Czytaj też: Paczka już następnego dnia. Klienci coraz bardziej wymagającyDla tych, którzy nie są jeszcze przekonani do tej formy zakupów, lub nie mieli okazji zamawiać przez internet, Dzień Darmowej Dostawy, może stać się impulsem do skorzystania z usług wybranych sklepów internetowych. Oprócz darmowej przesyłki, wiele sklepów przygotowało dodatkowe rabaty i akcje specjalne dostępne dla swoich klientów.
Tegorocznymi partnerami akcji Dzień Darmowej Dostawy są: Grupa Domodi i serwisy: domodi.pl, allani.pl i homebook.pl, oraz Imker.