- E-commerce Day to nie tylko konferencja, to miejsce spotkań prawdziwych ekspertów branży. Wydarzenie to skupia przedstawicieli różnych dziedzin e-commerce, oferując unikalną platformę do wymiany doświadczeń i wiedzy na temat najnowszych trendów i strategii w dziedzinie sprzedaży online - mówi Marcin Gać, CEO w Orion Media Group.
W trakcie zaplanowanego na czwartek 26 października wydarzenia, uczestnicy mogą spodziewać się bogatego programu, pełnego inspirujących prelekcji, paneli dyskusyjnych. Różnorodność zaproszonych ekspertów sprawia, że prelekcje i panele dyskusyjne pokrywają różne aspekty e-commerce, od marketingu, przez technologię, po analizę danych.
Wśród ekspertów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem są:
● Aneta Chrzanowska - Social Media Manager w LPP.SA, rozpocznie swoją prelekcję o 10:30
● Marcin Żmuda - Head of SEO w Orion Media Group
● Jakub Papuga - CEO / Founder Happy Parrots, wystąpi o 12:00 z tematem "Czy Facebook umarł? Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe dla e-commerce w 2023r.?"
● Patryk Wojtas - Manager e-commerce., rozpocznie prelekcję o 14:00 na temat "Przedsiębiorca e-commerce wobec wyzwań rynkowego spowolnienia"
● Piotr Urbaniak - Board Member / Sales Director w Traffic Trends, zacznie prelekcję o 14:30, przedstawiając temat "Skuteczny performance marketing w dobie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego"
● Jarot Czuba - Fraud Operations Manager w Groupon, w swoim wystąpieniu o 15:30 opowie o przeciwdziałaniu oszustwom dokonywanym przez ludzi, którzy są w posiadaniu danych kart kredytowych i danych klientów
● Zbigniew i Marta Bocian - Head of SEO w Currency One SA, którzy wystąpią wspólnie i opowiedzą "Jak to robić po bożemu?"
● Agnieszka Ziętek - eCommerce Director w Mars, weźmie udział w panelu dyskusyjnym
● Agnieszka Haponik -Marketing Manager w Packeta Poland, weźmie udział w panelu dyskusyjnym
● Tomasz Krawcewicz - Dyrektor e-commerce w Nationale-Nederlanden Polska, weźmie udział w panelu dyskusyjnym
● Jakub Dyl - E-commerce Development Manager w eService, weźmie udział w panelu dyskusyjnym
Każdy z prelegentów wniesie unikalną wartość, prezentując swoje spojrzenie na branżę, najnowsze strategie i praktyki, które pomogą uczestnikom osiągnąć sukces w e-commerce.
E-commerce day odpowiedzią na dynamicznie rozwijający się rynek
- Branża e-commerce nieustannie się rozwija, a E-commerce day to miejsce, gdzie można dowiedzieć się, jakie zmiany i innowacje są na horyzoncie. Wydarzenie to jest odpowiedzią na dynamiczne zmiany w branży, pomagając przedsiębiorcom i ekspertom pozostać na bieżąco z najnowszymi trendami - dodaje Magdalena Żmuda, COO w Orion media Group.
E-commerce day to wydarzenie dla każdego, kto jest związany ze sprzedażą internetową - od właścicieli sklepów internetowych, przez specjalistów ds. marketingu, po analityków i inwestorów. Każdy uczestnik znajdzie tu coś dla siebie, niezależnie od swojej roli i doświadczenia w branży.
Warto dodać, że uczestnictwo w konferencji posiada akredytację DIMAQ, międzynarodowego standardu kwalifikacji w dziedzinie marketingu cyfrowego. DIMAQ, obecny na rynku od 2015 roku, określa i ujednolica wymagania wobec wiedzy i kwalifikacji specjalistów marketingu cyfrowego, umożliwiając ich obiektywną ocenę i porównanie.
Oprócz formalnej części programu, uczestnicy będą mieli możliwość nawiązania kontaktów biznesowych i wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami i prelegentami. To czas, w którym będzie można nawiązać relacje, które mogą przynieść realne korzyści w budowaniu swojego biznesu.
O e-commerce w klimacie lat 20. i 30. XX wieku
E-commerce Day to nie tylko konferencja, to również wyjątkowe wydarzenie kulturalne. Po zakończeniu oficjalnej części programu, uczestnicy będą mieli okazję
w uroczystej kolacji i cieszyć się wyjątkowym spektaklem rewiowym w stylu lat 20. i 30. XX wieku.
Organizatorzy zachęcają, aby do eleganckiego stroju dodać akcenty stylizowane na lata 20. i 30. XX wieku, co jeszcze bardziej podkreśli niepowtarzalną atmosferę wydarzenia. Dodatkowo dla uczestników przygotowany zostanie open bar.
E-commerce day to wydarzenie, gdzie można zdobyć nową wiedzę i poznać ludzi z branży. Będzie też okazja, żeby spędzić czas w interesujący sposób, łącząc nowe technologie z tradycyjnym otoczeniem i kulturą, w specyficznym miejscu w Warszawie. Jest to nowa inicjatywa marki More Business należącej do cenionego domu mediowego Orion Media Group. Więcej szczegółów o wydarzeniu można znaleźć na stronie More Business.
Artykuł sponsorowany przez E-commerce Day