Poza oferowaniem doskonałych usług dostaw kurierskich na adres, firma konsekwentnie rozbudowuje sieć dostaw poza domem - DPD Pickup. Jej rozwój osiągnął właśnie kamień milowy – 30 000 punktów i automatów paczkowych w całej Polsce i ponad 110 000 w Europie.
Według badania "Barometru e-Shopper" 2023, niemal ¾ Polaków to e-konsumenci. Obrazuje to skalę popularności e-commerce w naszym kraju. Dziś większość z nas regularnie korzysta z usług kurierskich, czy to nadając przesyłki, czy odbierając je w dogodnym dla siebie miejscu. Ważne jest zaproponowanie klientom wyboru – dostawy na adres, do punktu lub automatu paczkowego. Stąd, uzupełniając tradycyjnie usługi kurierskie, sieć DPD Pickup została stworzona i jest rozwijana z myślą o wygodzie zarówno sprzedających, jak i konsumentów, przyczyniając się do zwiększenia zainteresowania e-commerce oraz ułatwiając prowadzenie działalności handlowej online.
Automaty paczkowe działające w sieci oraz punkty odbioru i nadania przesyłek znaleźć dziś można w tysiącach lokalizacji w całym kraju. Przesyłki w ramach sieci DPD Pickup można nadać i odebrać m.in. w popularnych sieciach handlowych takich jak Żabka, Auchan, Lidl, Shell czy Dino. Dzięki temu przesyłkę można nadać lub odebrać np. przy okazji codziennych zakupów czy tankowania samochodu. Wysyłka paczki nie musi się więc już wiązać z dodatkowym obowiązkiem. Można to zrobić "przy okazji" i bez drukowania etykiety.
"Dziś klient firmy kurierskiej stawia nie tylko na jakość, przystępną cenę realizacji usługi, ale także na wygodę, jaką firma jest mu w stanie zaoferować, a która rozumiana jest jako wysoka dostępność i przewidywalność. Dlatego obok rozwoju usług kurierskich z dostawą na adres (2door) inwestujemy w rozbudowę sieci DPD Pickup (Out-Of-Home), by być wszędzie tam, gdzie dziś są zarówno nadający, jak i odbiorcy przesyłek. Co więcej oddajemy w ręce naszych klientów aplikację DPD Mobile, która pozwala prosto i wygodnie korzystać z naszych usług. W aplikacji udostępniliśmy również bardzo korzystną ofertę nadań krajowych i międzynarodowych. Dzięki połączeniu usług i sieci DPD z aplikacją DPD Mobile można powiedzieć, że nasze usługi są dostępne wszędzie i zawsze." – komentuje Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek Zarządu w DPD Polska.
Osiągnięcie 30 000 punktów i automatów paczkowych to ogromny krok naprzód dla sieci DPD Pickup i jej klientów. Dzięki szerokiej dostępności sieci oraz innowacyjnym technologiom wspierającym jej działanie, korzystanie z usług kurierskich staje się prostsze i bardziej dostosowane do potrzeb współczesnych konsumentów. Staje się także bardziej przyjazne dla środowiska naturalnego poprzez skrócenie tras kurierskich dzięki gęstości sieci DPD Pickup, co ma pozytywny wpływ na ograniczenie emisji spalin.
Materiał sponsorowany przez DPD