E-commerce w Polsce od kilku lat notował systematyczne wzrosty, jednak to rok 2020 spowodował prawdziwą “eksplozję”. Do sieci przeniosła się sprzedaż niemal wszystkich możliwych artykułów, a co więcej - podczas lockdownów z internetowych zakupów skorzystało wielu klientów, którzy do tej pory nie byli przekonani do kupowania online.
Eksperci prognozują, że do 2024 roku już niemal 25 proc. światowej sprzedaży detalicznej będzie realizowana przez internet. W czasie pandemii to właśnie sektor e-commerce dynamicznie zyskiwał na znaczeniu, a firmy ochoczo przenosiły swoje biznesy do sieci.
Praktyczne wsparcie dla przedsiębiorców
Już 9 marca Rafał Brzoska, przedsiębiorca i twórca InPostu, w rozmowie z Sebastianem Ogórkiem, redaktorem naczelnym money.pl, opowie o przyszłości rynku e-commerce w Polsce i na świecie. Webinar będzie poświęcony sektorowi e-handlu w Polsce, trendom zauważanym w tej branży w ostatnich kwartałach, a także nowym nawykom konsumenckim, ukształtowanym w trakcie pandemii. Porozmawiamy także o przyszłości galerii handlowych oraz o przepisie InPost na sukces.
- Jako pionier i lider tego rynku chcemy rozwijać się także w Europie. Działamy w Wielkiej Brytanii, do której w tylko w tym roku trafi od 1 do 2 tys. nowych maszyn. Widzimy, że kolejne kraje szukają takich rozwiązań, zwłaszcza po doświadczeniach związanych z pandemią koronawirusa - wskazuje Rafał Brzoska.
Jak wziąć udział?
Udział w webinarze jest bezpłatny, jednak ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, konieczna jest rejestracja na wydarzenie pod adresem https://impactcee.clickmeeting.com/rynek-e-commerce-w-polsce-i-na-swiecie
Zarejestrowani uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań. Webinar będzie także transmitowany na profilach money.pl na Facebooku i Twitterze oraz stronie money.pl.