Jedną z firm, biorących udział w programie akceleracyjnym w ramach projektu jest przedsiębiorstwo EcoBobo Marta Celińska. Sklep specjalizuje się w sprzedaży ekologicznych akcesoriów i odzieży dla dzieci. Założycielki sklepu EcoBobo prowadzą go już od 5 lat i jak do tej pory większość czasu poświęcały dla sklepu stacjonarnego, ale bardzo chciały być widoczne także w internecie. Pandemia koronawirusa i ograniczanie działalności sklepów stacjonarnych wymusiła na nich przyspieszenie realizacji tych planów.
Ułatwienie dostępu do oferty online klientom sklepu EcoBobo wsparł projekt akceleracyjny Mastercard. Obecnie sklep internetowy posiada w ofercie produkty kilkuset marek. Szeroki asortyment EcoBobo obejmuje m.in. zabawki i akcesoria dla najmłodszych, wyposażenie pokoju dziecięcego i ubranka dla dzieci. Coś dla siebie w EcoBobo znajdą też dorośli - sklep oferuje także ekologiczne świece czy herbaty, a także zestawy prezentowe na baby shower.
Mastercard wsparł polski e-commerce
Program akceleracyjny, w którym wzięło udział EcoBobo, został zrealizowany w ramach projektu „E-business vs. lockdown”, dofinansowanego przez Mastercard Centre for Inclusive Growth. Grant w wysokości 200 tys. dolarów, przeznaczony przez Mastercard na tę akcję, pozwolił uruchomić oprócz dedykowanego programu akceleracyjnego także ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną.
Każda z firm biorących udział w projekcie mogła liczyć na wsparcie eksperta Fundacji Impact. Ten biznesowy konsulting dotyczył przede wszystkim narzędzi pomocnych w budowie i rozwoju e-sklepu, a także skutecznej promocji w internecie – czyli dwóch obszarów szczególnie ważnych dla przedsiębiorcy stawiającego swoje pierwsze kroki w e-commerce. Program trwał od stycznia do maja 2021 roku. Jego uczestnicy otrzymali poza wskazówkami ekspertów także niezbędne narzędzia cyfrowe, jak dostęp do platformy e-sklepu czy chmury cyfrowej.
Za realizację tych działań odpowiadała Fundacja Impact, jako pierwsza organizacja pozarządowa w Europie Środkowo-Wschodniej, której przyznano grant z globalnego programu Mastercard Centre for Inclusive Growth.
Artykuł został zrealizowany dzięki wsparciu z Mastercard Center for Inclusive Growth. Mastercard nie miał wpływu na jego treść.
Materiał sponsorowany przez ImpactCEE