Na kanale "Efektywna firma w necie" regularnie publikowane są materiały dla wszystkich zainteresowanych rozwijaniem swojego biznesu i kariery. W specjalnie przygotowywanych materiałach wideo twórcy opowiadają o tym, co może pomóc małym i średnim przedsiębiorcom poszerzyć, uzupełnić, udoskonalić i rozwinąć wiedzę na temat prowadzenia swoich biznesów online. A wszystko to po, aby właściciele firm mogli jeszcze bardziej efektywnie rozwijać swój potencjał i budować pozycję na rynku.
"Pomysł na treści na kanale zrodził się z potrzeb przedsiębiorców. Chcą wiedzieć, by działać i podejmować właściwe decyzje. Znają się doskonale na własnym biznesie, ale nadal potrzebują przysłowiowego poprowadzenia za rękę, by być konkurencyjnymi i systematycznie rozwijać swój biznes. Chcemy im w tym pomóc, a że na co dzień mamy kontakt z klientami w wielu obszarach, jesteśmy praktykami, to mówimy o tym, co naprawdę działa" - mówi Eliza Wandtke, Marketing Team Leader w Grupie WeNet.
Twórcy kanału udostępniają przedsiębiorcom treści bezpośrednio związane z marketingiem internetowym m.in. praktyczne wskazówki, pomysły i strategie dotyczące marketingu online, promocji w sieci, narzędzi wspierających sprzedaż. Nie brakuje również praktycznych case study, czyli analizy sytuacji z życia wziętych.
"Zamieszczamy tam głównie porady dla przedsiębiorców związane z marketingiem internetowym dzieląc się tym co wiemy, aby mogli osiągać sukcesy razem z nami! Oprócz tego inspirujące wywiady z osobowościami ze świata sportu, kultury i biznesu. Nasi goście dzielą się nie tylko swoimi biznesowymi doświadczeniami, ale również pasjami i nietuzinkowymi zainteresowaniami, co sprawia, że treści są merytoryczne, profesjonalne, ale również inspirujące i pełne wartościowej wiedzy" - mówi Klaudia Osuch, koordynatorka kanału "Efektywna firma w sieci", specjalista ds. Contentu Video w Grupie WeNet.
Treści adresowane do małych i średnich przedsiębiorców publikowane są w ramach trzech cyklów:
Hygiene - to bezpłatna baza wiedzy, stworzona specjalnie dla małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą rozwijać swoją działalność i zwiększać swoją efektywność. Z krótkich filmików przygotowywanych przez Klaudię Osuch można dowiedzieć się wszystkiego o SEO, budowie stron internetowych, marketingu lokalnym, e-commerce oraz Social Media. To merytoryczne porady dla przedsiębiorców, jak wykorzystać dostępne narzędzia i strategie w celu osiągnięcia sukcesu w Internecie. Każdy odcinek jest krótki, przystępny i konkretny, dzięki czemu łatwo można przyswoić nowe informacje i zastosować je w praktyce.
Hub - wywiady blogera i przedsiębiorcy Szymona Ostrowskiego, twórcy popularnego kanału "Biznes na ostro", gdzie w rozmowach z ekspertami, praktykami i doświadczonymi przedsiębiorcami zgłębia on tematy związane z oszczędzaniem, inwestowaniem oraz prowadzeniem własnej działalności. W swoim przekazie Szymon stara się zebrać jak najwięcej cennych wskazówek i porad, które mogą pomóc zarówno początkującym, jak i doświadczonym przedsiębiorcom. Dzięki swojemu doświadczeniu i wiedzy, potrafi zadawać trafne pytania i wydobywać istotne informacje, które mogą być inspiracją dla innych osób chcących rozpocząć lub rozwijać swoją działalność gospodarczą. Cykl Hub to także doskonała okazja do poznania różnych punktów widzenia na tematy związane z biznesem i finansami. W efekcie, każdy, kto śledzi te wywiady, może zdobyć nowe spojrzenie na swoją działalność i dowiedzieć się, jakie strategie i metody mogą przynieść najlepsze efekty w prowadzeniu własnego biznesu.
Hero - wywiady Tomasza Jarosa ze znanymi osobowościami świata mediów, kultury, sportu, w których dowiadujemy się, jak można połączyć pasję i marzenia z osiągnięciem sukcesu biznesowego. W ramach rozmów w cyklu Hero, bohaterowie opowiadają o swoich drogach do sukcesu, dzieląc się zarówno inspirującymi historiami, jak i praktycznymi wskazówkami dla tych, którzy chcą podążać ich śladami. Każdy z gości opowiada o tym, jak połączyć swoje pasje z codzienną pracą i osiągnąć sukces zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Goście cyklu dzielą się także swoimi porażkami i trudnościami, które napotkali na swojej drodze, pokazując, że każdy sukces wymaga poświęceń i determinacji.
"Wiemy, że taka formuła przekazywania wiedzy jest szczególnie wartościowa dla naszej grupy docelowej, ponieważ dobrze jest uczyć się na przykładach, z których można czerpać, również korzystając z doświadczeń osób, które odniosły sukces. Współpraca i dzielenie się wiedzą to najlepsza droga do tworzenia silniejszej i bardziej konkurencyjnej społeczności przedsiębiorców" - dodaje Eliza Wandtke.
Zapraszamy do śledzenia kanału "Efektywna firma w necie", gdzie dowiecie się o najnowszych trendach i zyskacie dostęp do eksperckiej wiedzy z zakresu efektywnego prowadzenia firmy zarówno w Polsce, jak i na świecie.
Link do kanału na YouTube: https://www.youtube.com/@efektywnafirma.
Źródło informacji: WeNet
Materiał sponsorowany przez PAP MediaRoom