Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Witold Ziomek
|
aktualizacja

Effie Awards 2019. Żywiec z główną nagrodą

1
Podziel się:

Tegoroczne Grand Prix konkursu Effie Awards dostałą grupa Żywiec, za kampanię reklamową "Chce się Ż". Grupa została także wyróżniona jako najbardziej efektywna firma 20-lecia.

Rozdano nagrody w konkursie Effie Awards.
Rozdano nagrody w konkursie Effie Awards. (Effie)

Firmy i agencje reklamowe nagrodzono w 23 kategoriach, wręczono łącznie 6 złotych, 31 srebrnych i 19 brązowych nagród.

Grand Prix, za kampanię "Chce się Ż", przygotowywaną przez Agencję 2012, Ogilvy, Starcom, VMLY&R i Just, otrzymała grupa Żywiec.

- Na co dzień nie jestem marketerem. Dlatego to, co mnie zaskoczyło, to jaka jest skala tego konkursu. Nie zdawałam sobie sprawy, jak fantastyczny jest to konkurs, jaka jest jakość zgłoszeń. Jestem bardzo dumna, że mogłam wziąć w tym udział i przewodniczyć jury - powiedziała podczas gali wręczenia nagród Katarzyna Kieli, dyrektor zarządzająca Discovery w regionie EMEA i przewodnicząca jury tegorocznej edycji nagrody Effi.

Oglądaj też: Reklama Gazpromu na meczach Ligi Mistrzów. Ekspert tłumaczy, po co

Złote Effie przyznano kampaniom "Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów" Fundacji Rak&Roll, " Chce się Ż" Żywca, "Odkrywaj więcej" wódki Amundsen (Stock Polska), "Mistrzowie" Tiger Energy Drink (Maspex), "Kawa na każdym rogu" sieci Żabka Polska oraz "9 milionów powodów" Corega (GSK).

Wśród agencji reklamowych najwięcej wyróżnień otrzymała VMLY&R Poland. W kategoriach domów mediowych najwięcej wyróżnień dostał Starcom.

Gala Effie Awards Polska odbyła się już po raz 20-ty. Z tej okazji wręczono nagrody specjalne. Najbardziej efektywną agencją reklamową dwudziestolecia dostała DDB Warszawa. Wśród domw mediowych zwyciężył Wavemaker, a tytuł najbardziej efektywnej firmy dwudziestolecia powędrował do Grupy Żywiec.

- Jest to kluczowy rok dla Effie, ponieważ obchodzimy 50-lecie naszej działalności jako globalne forum efektywności marketingowej oraz 20-lecie Effie w Polsce. Effie stale ewoluuje i dostosowuje się do ciągle zmieniających się możliwości dla marek i marketerów. Effie Poland daje przykład, wprowadzając ostatnio kategorię Marketing & Business Solutions, która poszerza zakres nagród Effie Awards o efektywność pomysłów biznesowych. Po udanym uruchomieniu w Polsce, wprowadzamy tę kategorię na inne rynki - powiedziała podczas gali Traci Traci Alford, prezes i CEO Effie Worldwide.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

gospodarka
wiadomości
reklama
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(1)
WYRÓŻNIONE
stary piwosz
5 lata temu
Wcale mi się ta reklama nie podoba. Tyskie ma lepsze. Jestem z Żywca ale już dawno nie piję Żywca bo mnie łeb po nim boli.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (1)
stary piwosz
5 lata temu
Wcale mi się ta reklama nie podoba. Tyskie ma lepsze. Jestem z Żywca ale już dawno nie piję Żywca bo mnie łeb po nim boli.