Nową funkcję spotkań, zintegrowaną z Booksy, przedstawiono na konferencji prasowej Facebooka pod koniec kwietnia. Oficjalnie uruchomiono ją 24 maja.
Umożliwia ona rezerwację wizyt online 24 godziny na dobę, komunikację z klientami oraz wirtualny kalendarz, do którego wgląd mają klienci. Biznesowi partnerzy Booksy, którzy zdecydują się na integrację z Facebookiem otrzymują też cennik usług ze zdjęciami własnych prac i automatyczne przypomnienia o wizytach.
- Nasze badania pokazują, że 75 proc. firm w branży zdrowie i uroda nadal opiera się na wiadomościach tekstowych i rozmowach telefonicznych, w celu planowania spotkań. Ze względu na ogromny zasięg i wpływy Facebooka oczekujemy, że ten nowy produkt pomoże przekonać dziesiątki tysięcy sprzedawców do korzyści płynących z rezerwacji i zarządzania spotkaniami online - powiedział na konferencji prasowej Stefan Batory, założyciel Booksy.
Integracja z Facebookiem to kolejna duża umowa partnerska, zawarta przez Booksy. W 2018 roku aplikacja została zintegrowana z serwisem Instagram, w ramach pilotażowego programu.
Booksy jest jednym z największych serwisów umożliwiających rezerwację wizyt online. Korzystają z niego m.in. osobisty fryzjer Barracka Obamy czy stylistka Beyonce Kim Kimble. Miesięcznie klienci na całym świecie dokonują około 3 mln rezerwacji przez Booksy.
W zeszłym roku w Booksy otrzymała dofinansowanie na kwotę 49,3 mln zł. Wśród inwestorów znaleźli się brytyjski fundusz Piton Capital czy Sebastian Kulczyk. Polski startup założyli Stefan Batory i Konrad Howard, czyli twórcy m.in. iTaxi, aplikacji do zamawiania taksówek. Produkt najpierw wprowadzono na rynek amerykański w 2017 r. Jednak szybko stał się on numerem jeden na świecie jeśli chodzi o aplikację, służących do zamawiania wizyt.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl