Do Facebooka należą m. in takie aplikacje jak Messenger, Instagram czy WhatsApp. Według Facebooka konsumenci powinni wiedzieć, które firmy odpowiadają za używane przez nich produkty. "Zmiana uświadomi ludziom i firmom, jaka jest nasza struktura własności" – podkreślono w komunikacie firmy.
Napisane dużymi literami logo ma zmieniać kolor w zależności od aplikacji, w której będzie się wyświetlać. Zielone pojawi się w aplikacji WhatsApp, a fioletowe na Instagramie. Podstawowa wersja zachowa wciąż jasnoniebieski kolor.
Wcześniej firma zadecydowała o dołączeniu swojej nazwy do marek należących do korporacji. Tak powstały: "Instagram from Facebook" i "WhatsApp from Facebook" ("Instagram Facebooka" i "WhatsApp Facebooka"). Wtedy firma również tłumaczyła, że chodzi o wprowadzenie większej transparentności dotyczącej struktury firmy.
Nowe logo zostanie wprowadzone w ciągu nadchodzących tygodni.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl