Już w przyszłym tygodniu, 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach ponad 1000 uczestników, reprezentujących różnorodne firmy, agencje reklamowe, start-upy będzie mieć okazję wysłuchać ponad 80 prelekcji wygłoszonych przed 120 mówców. Konferencję wspierać będzie 20 sponsorów.
Forum IAB przyciąga liderów branży
Doroczna konferencja IAB Polska to miejsce, gdzie wybitni eksperci w swoich dziedzinach spotykają się, aby wymieniać się wiedzą, tworzyć partnerstwa i poszerzać swoje perspektywy biznesowe. Warto podkreślić, że aż 62% spośród mówców Forum IAB zajmuje wysokie stanowiska menedżerskie (członkowie zarządu, menedżerowie wyższego szczebla, właściciele firm). To właśnie dzięki obecności tych wysoko postawionych profesjonalistów Forum IAB stało się nie tylko miejscem zdobywania wiedzy, ale również areną dla nawiązywania strategicznych relacji biznesowych i inspirujących dyskusji na temat przyszłości marketingu. Do liderów branży, którzy będą obecni na Forum IAB 2023 z pewnością zaliczyć możemy mówców takich jak: Tadeusz Żórawski, Global eCommerce Strategy Director, Molecular BBDO, Adam Nitecki, General Manager E-commerce, L'Oreal Polska & Kraje Bałtyckie, Anna Gumkowska, Digital Strategy and Development Director, TVN Warner Bros Discovery, Agnieszka Parfienowicz, Partner Digital, Mindshare, Marcin Lenkiewicz, Współzałożyciel i wiceprezes, Grupa BLIX. I wielu innych.
Kobiety odegrają znaczącą rolę
Jednym z niewątpliwych atutów tegorocznej edycji Forum IAB jest równowaga płciowa wśród jej prelegentów. Z dumą ogłaszamy, że 40% spośród wszystkich osób występujących podczas konferencji to inspirujące i wpływowe kobiety. Forum IAB to doskonały przykład znaczącego wkładu kobiet w dziedzinę marketingu. Konferencja promuje różnorodność perspektyw i daje głos profesjonalistkom, które odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu przyszłości marketingu.
Wymieńmy kilka spośród ponad 40 "kobiecych" prelekcji. Forum IAB 2023 otworzy Janina Bąk, statystyczka, aktywistka, autorka prelekcją pt. "Już dawno nie wystarczy mieć opinii. O tym, jak wyrazistość światopoglądowa może stać się elementem premiumizacji marki". W dalszej części konferencji zobaczymy m. in: Anna Sakowicz (Publicis Group), Dominika Skirło (TikTok), Agata Pilacińska Jakubowska (Google), Justyna Majewska (ING).
Platforma do wymiany wiedzy i doświadczeń z różnych sektorów
Warto również podkreślić, że prelegenci Forum IAB reprezentują nie tylko różnorodność kompetencji, ale także różnorodność firm. 120 mówców Forum IAB reprezentuje aż 75 przedsiębiorstw, co czyni konferencję prawdziwą platformą do wymiany wiedzy i doświadczeń z różnych sektorów. Z różnorodnością branż, które reprezentują, pojawiają się unikalne perspektywy i spojrzenia na marketing, umożliwiające uczestnikom odkrycie nowych pomysłów i inspiracji, które mogą zastosować w swoich własnych kontekstach biznesowych.
Aby jeszcze bardziej zróżnicować i ukierunkować treści, konferencja została podzielona na 6 bloków tematycznych, obejmujących szeroki zakres zagadnień związanych z marketingiem. Każdy blok tematyczny skupia się na konkretnej dziedzinie lub aspekcie marketingu. Tymi blokami tematycznymi są:
- Sprawdzam: Trendy. Co powraca i dlaczego, a co nas zaskoczy.
- Sprawdzam: Konsument. Strategie na zmieniające się zachowania konsumentów.
- Sprawdzam: Efektywność. Strategie sukcesu biznesu.
- Sprawdzam: Leadership. Strategie organizacji i zespołów.
- Sprawdzam: Rynek. Strategie na czynniki zewnętrzne.
- Sprawdzam: ESG. Strategie zrównoważonego rozwoju i marketingu.
Posiadacze certyfikatów DIMAQ na scenie Forum
Na tegorocznym Forum IAB wystąpi też 20 prelegentów, którzy posiadają prestiżowy certyfikat DIMAQ (dwóch spośród nich jest także trenerem DIMAQ). DIMAQ to międzynarodowy standard kompetencji e-marketingowych, a certyfikat stanowi wyjątkowe wyróżnienie potwierdzające nie tylko ich zaangażowanie w doskonalenie się w dziedzinie marketingu cyfrowego, ale również głęboką wiedzę i umiejętności w tym obszarze. Tymi prelegentami są m. in: Anna Rama, Platforms Deputy Director, Mindshare, Rafał Szafraniec, Group Account Director, OMD, Bartosz Wójcik Project & Product Development Manager, Gemius
48-osobowa Rada Programowa czuwająca nad poziomem merytorycznym konferencji
Nad programem konferencji czuwa zespół wyjątkowych profesjonalistów - 48-osobowa Rada Programowa. Członkowie Rady Programowej odgrywają kluczową rolę w tworzeniu programu konferencji, nadzorując selekcję mówców, proponując tematy sesji i warsztatów oraz dbając o zachowanie wysokiej jakości merytorycznej. Ich szeroka wiedza i doświadczenie w różnych dziedzinach marketingu gwarantuje, że uczestnicy konferencji mają dostęp do najbardziej aktualnych treści, inspirujących prezentacji i praktycznych wskazówek. Przewodniczącą Rady Programowej jest Wiola Łada-Szewczenko, Dyrektor ds. Digital Marketingu i Badań, PZU. Wiceprzewodniczącymi Rady są: Małgorzata Niska, Head of Media Strategy, dentsu Polska oraz Roman Grygierek, Prezes Zarządu, INIS
Wsparcie 20 sponsorów
Forum IAB 2023 cieszy się wsparciem aż 20 sponsorów, co stanowi istotny element sukcesu tego wydarzenia. Wśród tych sponsorów znajduje się 6 głównych partnerów, którzy wyróżniają się swoją obecnością na dedykowanych stoiskach wystawowych oraz 14 sponsorów wspierających. To właśnie tam uczestnicy mogą spotkać przedstawicieli tych renomowanych firm, dowiedzieć się więcej o ich produktach i usługach, oraz nawiązać cenne kontakty biznesowe.
Sponsorzy Główni: TikTok, Grupa Blix, Orange, TVN Media, Orion Media Group, Full Stack Experts
Sponsorzy Wspierający: Mindshare, Hybrid.ai, Gazeta.pl, DoubleVerify, Google, Onet, Teads, MGID, Channel Factory, RTB House, Taboola, Mexad, Proxi Cloud, Wirtualna Polska
Nie przegap tej znakomitej okazji! Zarezerwuj miejsce na forumiab.pl już dziś i dołącz do nas, aby czerpać inspirację i rozwijać swoje umiejętności w dziedzinie marketingu.
Do zobaczenia na Forum IAB 2023!
Materiał Sponsorowany przez Forum IAB