Tegoroczna edycja Forum będzie trwała 3 dni (7 — 9 czerwca 2022) i po raz pierwszy odbędzie się w formule hybrydowej! Zapraszamy do udziału stacjonarnego, w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie — liczba biletów jest ograniczona. Zapraszamy również do udziału z dowolnego miejsca na świecie — w ofercie są również bilety online.
Czas trwania pandemii COVID-19 możemy już liczyć w latach. Końca tej jeszcze nie widać, a wszyscy ponownie wstrzymaliśmy oddech w obliczu zbrojnej agresji na Ukrainę. Wydarzenia tej wagi nie pozostają obojętne dla świata ogółem, ale odbijają się też szerokim echem w świecie online. Stawiamy tezę, że ostatnie dwa lata dla branży digital były swoistą transformacją na sterydach. Wzrostem i zmianą myślenia, które zapewne i tak by nastąpiły, ale dzięki nim branża online przeskoczyła o kilka lat w rozwoju.
O tym właśnie chcemy rozmawiać podczas tegorocznej edycji Forum IAB.
Najlepsi eksperci marketingu i ciekawe tematy
Podczas Forum IAB wystąpi ponad 90 autorytetów - przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm, a także przedstawicieli świata nauki.
W programie m.in.:
- Świat Lema to już nie przyszłość. Trendy technologiczne 2022. - dr Maciej Kawecki
- Patronite – ludzie, którzy mają cos do powiedzenia - Tadeusz Chełkowski, Patronite
- Stare choroby, nowe lekarstwa. Jak nas diagnozować cyfrowo w dobie Covid-19? - Aleksandra Karpińska-Gugała, Wirtualna Polska
- Czy demokracja umrze w ciszy? O roli portali na zmieniającym się rynku mediów - Olga Korolec, Ringier Axel Springer Polska
- Can you really continue to ignore Responsible Advertising? - Marc Zander, Teads
- Transparentność to must have w influencer marketingu - okiem prawnika. - Agnieszka Karcz, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
- Czy każda sekunda uwagi konsumenta jest warta tyle samo? Zobacz jak optymalizować media pod kątem świadomości reklamy i preferencji marki - Małgorzata Niska i Roman Dudziński, dentsu Polska
- Ciszej, tatuś się chce pobawić! Dlaczego trend udoroślenia zabawy warto wykorzystać w marketingu? - Marta Ulman i Jakub Kwaczyński, GoldenSubmarine
- Orange Flex - innowacyjne podejście do usług telko w czasach kryzysów. - Artur Stankiewicz, Orange Polska
- Użyteczność dla usera. Efektywność dla reklamodawcy. Zysk dla wydawcy. Odpowiedzialność i wynik - bez kontry. - Joanna Balowska, Wyborcza.pl
- Kartografowie cyfrowej transformacji. - Krzysztof Sobieszek, Publicis Groupe
... i wiele innych! Forum IAB 2022 to ponad 70 wystąpień oraz ponad 90 potwierdzonych prelegentów. Nie może Cię tam zabraknąć!
Agenda wystąpień dostępna jest na stronie wydarzenia: https://forumiab.pl/agenda/
Liczba biletów stacjonarnych jest ograniczona. Kup bilet już dziś: https://forumiab.pl/bilety/
Zapraszamy również do udziału z dowolnego miejsca na świecie — Forum IAB 2022 odbywa się w formule hybrydowej, co oznacza, że w ofercie są zarówno bilety na udział stacjonarny, jak i bilety online.
W ramach wejściówki stacjonarnej otrzymujesz:
3 dni konferencji w Multikinie Złote Tarasy
- Dzień 1 — Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
- Dzień 2 i 3 — prezentacje w blokach tematycznych
- Stała przerwa kawowa oraz lunch — każdego dnia
- Dostęp do materiałów pokonferencyjnych
W ramach wejściówki online otrzymujesz:
3 dni konferencji – dostęp na platformie do transmisji live
- Dzień 1 — Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
- Dzień 2 i 3 — prezentacje w blokach tematycznych
- Dostęp do materiałów pokonferencyjnych
Rada Programowa
Nad programem Forum IAB 2022 czuwa Rada Programowa. W tym roku przewodniczy jej Anna Gruszka - Industry Director, Teads. Wiceprzewodniczącymi są: Wojciech Kowalczyk - Zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju, Biuro Reklamy TVP oraz Tomasz Rzepniewski - Managing Partner, Digital & Content, Wavemaker.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne za: udział stacjonarny – 40 pkt.; udział online – 30 pkt.; udział w roli prelegentki/prelegenta – 50 pkt.
Sponsorzy główni: Wirtualna Polska, Blix, TVN Media, Offerista, Orange, Channel Factory, INIS (Digitree Group), mediaPPG
Sponsor wspierający: Mindshare, Wyborcza.pl, Taboola, YouTube, Teads, OpenMOBI, RTB House, DoubleVerify
Współpraca: Newspoint, Havas Media Group, DIMAQ
Patroni medialni: Dziennik Gazeta Prawna, forsal.pl, gazeta.pl, gazetaprawna.pl, Marketer+, Marketing przy kawie, My Company, naTemat, Nowy Marketing, onet.pl, Puls Biznesu, Wirtualna Polska
Więcej informacji na temat tegorocznej Forum IAB znajduje się na stronie https://forumiab.pl/.
Artykuł sponsorowany