Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Marcin Lis
|
aktualizacja

Frisco.pl wchodzi we współpracę ze Ewą Chodakowską. Ułatwi jej klientom zakupy

10
Podziel się:

Największy polski internetowy supermarket rozpoczyna współpracę z Ewą Chodakowską. Korzystający ze strony internetowej trenerki będą mogli zamawiać bez jej opuszczania zakupy przez Frisco.pl.

Ewa Chodadkowska nawiązała współpracę z frisco.pl
Ewa Chodadkowska nawiązała współpracę z frisco.pl (East News, Justyna Rojek)

Internetowe zakupy to wciąż w Polsce niewielka część sektora spożywczego – odpowiada za około 0,7 proc. całego rynku. Z drugiej strony jest to jego najszybciej rosnąca część – roczny wzrost, według Euromonitor International, wynosi od 15 do 20 proc. rok do roku.

- Obecnie baza aktywnych klientów Frisco.pl odpowiada już liczbie klientów 7 hipermarketów stacjonarnych. Odpowiedzią na stale rosnący popyt jest inwestycja w nowy magazyn, który pozwoli nam na przynajmniej czterokrotne zwiększenie skali działalności - mówi Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl, którego strona pozostaje liderem rynku sklepów internetowych handlujących żywnością.

Dynamika rynku i rosnąca liczba e-sklepów nakazuje jednak nie przyzwyczajać się do fotelu lidera, a już na pewno stale oferować klientom nowe rozwiązania.

Wiceminister apeluje o Kartę Dużej Rodziny w Biedronce

I właśnie dlatego Frisco.pl postanowiło sięgnąć po nowinki technologiczne. Takie jak choćby umożliwienie od września składania zamówień głosowo z pomocą Asystenta Google’a.

Kolejnym pomysłem sieci jest szukanie nowych klientów w branżach powiązanych z handlem żywnością. Stąd Frisco.pl weszło we współpracę z Ewą Chodadowską. Jak informuje sieć, sklep internetowy zostanie zintegrowany z platformami przepisy.pl i BeDiet.pl Ewy Chodakowskiej. Dzięki temu ludzie gotujący w domu lub będący na diecie mogą jednym kliknięciem dostać wszystkie potrzebne składniki z dostawą.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(10)
WYRÓŻNIONE
Wiesia
5 lata temu
Tylko po co kupowac pudelka z jedzeniem za wyzsza cene, jesli na rynku wszystko mamy!
Jajko
5 lata temu
Ale po co będzie reklamować sklep internetowy dla leniwych, jak chce coś kupić to z przyjemnością ruszam zad i pieszo podążam na ryneczek. Jestem fit😁
666
5 lata temu
Cwana i nawiedzona dewotka kombinuje jak wydoić kasę. Uroda końska.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (10)
pSiara
5 lata temu
WALL-E...i wszystko jasne
Bk
5 lata temu
No Ania sobie bok.wyj......Lewy będzie miał słuchania z dwa.miesiace
Fuck
5 lata temu
Dlaczego jest moda na nie manie biustu u celebrytek
pawulonix
5 lata temu
Jeżeli są faktycznie osoby których idolem jest ta kobyła to im szczerze współczuję...
Xxxx
5 lata temu
Twarzy nie zmieni nawet z gigantem