Internetowe zakupy to wciąż w Polsce niewielka część sektora spożywczego – odpowiada za około 0,7 proc. całego rynku. Z drugiej strony jest to jego najszybciej rosnąca część – roczny wzrost, według Euromonitor International, wynosi od 15 do 20 proc. rok do roku.
- Obecnie baza aktywnych klientów Frisco.pl odpowiada już liczbie klientów 7 hipermarketów stacjonarnych. Odpowiedzią na stale rosnący popyt jest inwestycja w nowy magazyn, który pozwoli nam na przynajmniej czterokrotne zwiększenie skali działalności - mówi Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl, którego strona pozostaje liderem rynku sklepów internetowych handlujących żywnością.
Dynamika rynku i rosnąca liczba e-sklepów nakazuje jednak nie przyzwyczajać się do fotelu lidera, a już na pewno stale oferować klientom nowe rozwiązania.
Wiceminister apeluje o Kartę Dużej Rodziny w Biedronce
I właśnie dlatego Frisco.pl postanowiło sięgnąć po nowinki technologiczne. Takie jak choćby umożliwienie od września składania zamówień głosowo z pomocą Asystenta Google’a.
Kolejnym pomysłem sieci jest szukanie nowych klientów w branżach powiązanych z handlem żywnością. Stąd Frisco.pl weszło we współpracę z Ewą Chodadowską. Jak informuje sieć, sklep internetowy zostanie zintegrowany z platformami przepisy.pl i BeDiet.pl Ewy Chodakowskiej. Dzięki temu ludzie gotujący w domu lub będący na diecie mogą jednym kliknięciem dostać wszystkie potrzebne składniki z dostawą.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl